![]() |
Het gaat gewoon zoveel beter tussen ons!!
shit mensen ik ben gewoon gelukkig!!!!!!!!!
Een tijdje geleden stond hier mijn verhaal.. dat het uit was met mijn vriend en de redenen. Daarin stond ook dat het daarna weer was aangegaan. Ik heb mijzelf toen gezeg tALLEs eraan te doen dat het goed ging tussen ons, ik heb mezelf eens flink onder de loep genomen...en wat ik toen zag.. tja ik wist gewoond athij gelijk had.. ik werd zo'n beetje zn moeder!! En nu gaat het gewoon zo fantastisch echt kai goed.. hij is zelfs uit geweest en ik was niet eens jaloers... We doen alle2 waar we ons lekker bij voelen en ondanks dat zijn we lekker veel samen, en voor mij is het ook zoveel fijner, omdat ik me niet meer continu druk maak.. Mensen ik ben gelukkig... shit dat voelt goed |
mooi zeu
|
ik hoop dat ik dat over een paar daagjes ook kan zeggen.....
jij gefeliciteerd |
Mis. Je praat jezelf in dat je gelukkig bent.
Laten we elkaar over een half jaar nog maar eens spreken. Wispelturig gedrag leidt nooit tot het ware geluk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*schiet de Abt af* Jij hebt het vermogen een lekker snoepje naar stront te laten smaken. Laat haar ervan genieten, klootviool. amen |
Citaat:
|
Citaat:
Jij wilt iemand dood hebben. Wie krijgt die opdracht overigens van jou? Of: welke oorlogsleider heeft je tot dit denkbeeld geïnspireerd? Ik zou zelf nooit iemand afschieten of afgeschoten willen zien. |
Citaat:
|
Citaat:
ik weet precies hoe je je voelt. bij mij was het ook eerst uit met mn vriend en daarna hebben we het gewoon nog een keer geprobeerd (op afraden van een paar mensen :mad: ) maar het gaat idd goed. ik snap daarom ook niet als mensen zeggen "probeer je over hem/haar heen te zetten, geef die persoon niet nog een kans want dat gaat toch mis" wij zijn gewoon het levende bewijs dat het (y) kan gaan *bunnyhopt kamer rond* xxx es |
het is gewoon fijn dat we het na al het moeilijke gedoe toch gehaalt hebben!!
|
Het is allemaal fijn en leuk, wij kunnen er niets mee, de reactie van Abt maakt hiervan een discussie, iets waar wij wel mee kunnen...
|
Citaat:
|
Nou het is nog geen halfjaar later, maar meneer Abt.
Het gaat nog steeds goed met ons hoor!!!!! |
Mooi om te horen. :)
Maar toch gaat het topic dicht, lang geleden, enzo. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33. |