![]() |
model
Wat zijn de eisen van modellenwerk?
Hiermee bedoel ik niet Naomi Campbell, maar een buitenschools jobke om wat geld bij te verdienen,of zelfs dat niet. Moet je echt de ideale maten hebben,of is dat niet altijd nodig? |
de meeste bureau's die goede opdrachten geven, pakken wel iemand met de perfecte maten, en de ideale lengte, dus 90-60-90(mag een paar cm afwijken) en min 1.75
verder moet je wit recht gebid hebben,egale huid,uitstraling,mooi en makkelijk haar en je moet fotogeniek zijn,vaak mag je niet veel ouder zijn dan 25e en min 15. |
teveel eisen dus waar ik niet aan voldoe :o
(al ben ik er nie echt droevig om :p ) |
De meeste standaard modellenbureau's zoeken voornamelijk meisjes tussen de 175 en 180 cm en met maatje 36 of 38. Dit is namelijk de maat van de kleding die ze gebruiken voor de foto's.
Verder is de uitstraling erg belangrijk, in trendy tijdschriften zie je wat daarin de trend rond deze tijd is. Maar je kunt natuurlijk altijd foto's naar modellenbureau's sturen, wie weet zien ze wat in je, ook al heb je misschien een wat andere maat. Kijk eens op http://modellenburo.pagina.nl. |
Citaat:
Ook zijn sommige bureau's op zoek naar mensen die juist een beetje afwijken van de standaard perfecte maten, dus je kan het allicht proberen. Tip: let er wel op dat het een bekend en erkend bureau is, want er zitten weleens oplichters bij. bij de viva vroegen ze laatst trouwens ook modellen en zelfs voor de maten 40-42 enzo, dus niet perse broodmager |
Citaat:
ik heb wel gehoord dat ze steeds meer naar 38 gaan dan naar 36 :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
stefanlovertje |
Kijk ook eens op: Foto Modellen Wereld
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
de visagiste is zwaar slecht(ik dacht eigelijk dat ze er niet eens eentje hadden :rolleyes: ) |
Nee die jongen vind ik echt niet mooi.. Maar verder zijn er ook al niet mooie mensen bij.
|
www.modelsoffice.com ,deze is wel deftig (nou ja vind ik toch)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04. |