![]() |
lotr2 extended dvd?
ik weet dat er een topic is over lotr 2, maar mijn vraag is juist of er net zo een extended versie uitkomt van lotr2... ik heb extended 1 en misshcien hebbe nze geen xtra scenes, maar misschien wel (heel veel) "behind the scenes" materiaal van 2 (bij 1 zag je eigenlij kallen maar achter de schermen van 1)
op de dvd die 28 aug uitkomt staat wel behind the scenes, maar t is in totaal maar 2 dvd's..... :( komt er ook nog een 3 of 4 delige "extendedachtige" dvd uit van lotr of did keer en de voglende keer nie... dat zou wel jammer zijn trouwens... |
Citaat:
|
Er komt idd een extended van TTT, en uiteraard ook één voor ROTK.
|
jup die komt, maar een stuk later.
Dat is gewoon marketing. De mensen willen hem graag nu op dvd dus dan kopen ze nu de "simpele" versie. en dan een paar maanden later toch ook maar de grotere versie. |
20 November komt ie uit, we moeten dus nog wachten :(
De film duurt ongeveer 3 kwartier langer (y), en het is weer een 4 disc-versie. Ik ga de giftset kopen, er zit dan een beeldje van Gollum bij, en een extra disc over het maken van dat beeldje. |
Och, ook al vond de eerste film niet bepaald gewelidg en de 2e nog bedroevender(Jahaa, ik ben 1 van de weinige stijfkoppen die gewoon niet anders kan als de film met het boek te vergeleijken :) ) Als er een box uit komt met alledrie de extended versions koop ik hem denk ik wel. Extended van deel1 vond ik een veel minder grote kwelling dan origineel :)
|
Heb dit in een van de andere topic een keer gepost:
De 4-disc versie van The Two Towers staat voorlopig geplant voor 20 november. De 2-disk versie staat geplant voor 28 augustus 2003 DVD/VHS *voor de mensen die het nog niet wisten* Dit zijn de gegeven van de 4-disk versie dvd: *dit is van de Amerikaanse uitgave wat bijna wel het zelfde zal zijn als de NL uitgave* DISCS 1-2: THE FEATURE FEATURE (approx. 214 minutes) - A new version of the second installment in the epic trilogy! The film includes over 40 minutes of never-before-seen footage incorporated into the film, made especially for this video release: Widescreen (2.35:1) version of the Special Extended Edition Dolby Digital EX 5.1 Surround Sound DTS ES 6.1 Surround Sound Stereo Surround Sound Four audio commentaries by director and writers, the design team the production team and the cast featuring more than 30 participants including Peter Jackson, Elijah Wood, Sean Astin, Orlando Bloom and Academy Award® winners Richard Taylor, Howard Shore, Randy Cook…and many more DISCS 3-4: THE APPENDICES Two discs with hours of original content including multiple documentaries and design/photo galleries with thousands of images to give viewers an in-depth behind-the-scenes look at The Lord of the Rings: The Two Towers: DISC 3 Adapting the book into a screenplay & planning the film Designing and inspiration for locations in Middle-earth Storyboards to pre-visualization Weta Workshop visit - See sculptors in action as they create the weapons, armor, creatures and miniatures from the film Atlas of Middle-earth: Tracing the journey of the Fellowship An interactive map of New Zealand highlighting the location scouting process Galleries of art and slideshows with commentaries by the artists And much more! DISC 4 Sending actors to battle - preparation for sword fighting Principal photography: Stories from the set Digital effects including motion capture and "Massive" (a program to create armies of Orcs) "Bigatures" - A close-up look at the detailed miniatures used in the film Galleries of behind-the-scenes photographs and personal cast photos Post-production - editing it all together Sound design demonstration And much more! DVD-ROM CONTENT: Includes access to exclusive online features De boxart: http://www.dvd.nl/news/2003-07-16-lotr-4-disc.jpg En je krijgt er een gratis beeldje bij van Gollum. Gegevens van de 2-disk versie: Taal Engels / Frans Ondertiteling Nederlands Genre Fantasie / Avontuur Audio Dolby Digital 5.1 Aspect Ratio 16:9 anamorphic (widescreen) Discformat 2 x DVD 9 Feature Length 172 minuten Cap DVD/VHS 37.50/17.99 euro Site www.lordoftherings.nl Disc 1 • Widescreen (2.35:1) version of the film • Dolby Digital EX 5.1 Surround Sound English/ French • English/French and Dutch subtitles and closed captions Disc 2 • Exclusieve behind-the-scenes preview van The Lord of the Rings: The Return of the King • Behind-the-scenes specials: - On the Set (14 minuten) - Return to Middle-earth (45 minuten) • Lordoftherings.net featurettes (3-5 minuten ieder): - Forces of Darkness - Designing the Sounds of Middle-earth - Edoras: The Rohan Capital - Creatures of Middle-earth - Gandalf the White - Arms & Armor - The Battle of Helm’s Deep - Bringing Gollum to Life • Theatrical trailers en TV spots - Music video “Gollum’s Song” van Emiliana Torrini - Sean Astin’s korte film “The Long and Short of it”, plus behind-the-scenes “making of” footage boxart: http://www.dvd.nl/news/2003-07-01-lotr2.jpg Ik ga niet de zelfde fout maken als bij de eerste film om blind de 2-disk versie te kopen die huur ik gewoon wel bij de videotheek. Ik ga nu zeker wel voor de 4-disk versie. |
hee bedankt, ik had anders bijna morgen de dvd gekocht :S ik wil toch lieva de extended :) maar dan zonder t beeldje, ik heb deel 1 extended ook zonder die boekdingen (scheelde 15 euri :rolleyes: ) en van rotk koop ik dan ook uiteraard de extended versie :D man dan duurt dat samen zo een 10 uur die 3 films...
|
ik ga naar de marathon denk ik :p
|
ik ook en ik heb al een maand LOTR 2 op dvd ....
China owange ..met die dingen ...1 hele euro :D |
Ik neem ze allebij. Dan heb je tenminste ook de orginele versie van de film.
Ik heb gisteren het stukje op de DVD zitten kijken wat over RotK gaat. Nu is het wachten nog moeilijker..... :( |
Citaat:
|
Ik wacht op de doos met de 4 DVD versie van alledrie de films. Die komt heus wel uit. Zitten dan vast ook wel weer een paar extra bonus DVD's bij.
'T kost wat, maar dan heb je ook wat. (y) |
De versie met gollems beeldje heeft 5 dvd's (y) en de normale extended 4.
|
de "behind the scenes" van de 'gewone' dvd zijn echt brak
|
Ik verkoop m'n 2DVD-films gewoon door en koop de extended :cool:
|
Als ze echt slim zijn verkopen ze de RotK Extended DVD alleen in een pakket samen met FotR & TTT Extended DVD :D
|
dat kunnen ze niet maken naar de fans toe, dan hèbben die al 1 en 2 moeten ze die nog een keer kopen??? i kdenk dat ze dan minder zullen verdienen heur :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jahaa.... maar de ECHTE fans, wachten natuurlijk tot de ultieme box met alledrie de delen, en kijken tussendoor geen lotr.... ofzo
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:40. |