![]() |
Direct connect [ d++ ]
Hee mensen
Kent iemand dit programma? Zo ja, ik heb het net sinds vandaag maar mijn vraag is, hoe zoek ik specifiek. Ik zoek bv naar ....... maar moet ik nu alle kanalen afgaan? |
het werkt met hubs en je kan in een hub zoeken naar dingen als je erin zit.
Verder wil ik je erop wijzen dat zoeken naar C&C Generals een illegale activiteit lijkt. |
dit krijgt slotje op de manier zoals je het zegt..
als je er niet bijzegt dat je een bepaald prog zoekt maar gewoon de vreaag stelt "moet ik voor het vinden van iets alle kanalen afgaan" is het al een stuk minder interessant om hier een slotje op te zetten :p |
Even voordat hier een slotje op komt:
Ik gebruik DC++ om aan een hele hoop bestanden te komen die moeilijk te vinden zijn op Internet opzich. Je connect jezelf aan een hub, die hub vereist van jou dat je een bepaalde hoeveelheid spullekes deelt (ik share oa alle distro's van linux iso's die ik heb ;) ) en dat je een aantal slots open hebt (5 is aan te raden). Dan kun je gaan zoeken, het kan frustrerend zijn en voor de warez kiddies onder ons: op Kazaa vind je waarschijnlijk evenveel warez. Maar voor een computerfreak die bepaalde zeldzame programma's zoekt is het perfect. Het downloaden van ISO's of andere bestanden boven de 200 MB kan overigens ook best lang duren. Maar ik moet zeggen dat ik met Edonkey 2000 nog nooit een file af heb kunnen maken ;) maar dat zal vast te maken hebben met het feit dat die files vrij zeldzaam waren. |
Wat zijn slots dan?? Dat zie je steeds, ik download nu ook maar 2 files per keer, veel te weinig.
|
een slot is zeg maar een downloadplaats. Vergelijk het met een parkeerplaats. 5 slots open is 5 parkeerplaatsen vrij.
|
Citaat:
|
Citaat:
En er past maar 1 persoon door een deur.. |
Citaat:
Deze uitgang kan overigens wel in de vorm van een deur voorkomen, maar uiteraard ook in de vorm van een hek of bij sommige gebruikers een deur zonder klink ;) |
onder de parkeerplaats zit een luik waardoor je goederen jouw auto in kan laden. Nou goed ? :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:52. |