![]() |
Mening over Jehova's
Wat vinden jullie van Jehova's? Ik vind dat ze allemaal op de brandstapel gegooid moeten worden! Dan heb ik eindelijk rust op zondag! Hoef je niet elke keer hard met de deur te slaan als ze hun voet ertussen zetten en dan kan de hond ook eens rustig blijven liggen op zondag.. Die hond die bijt wat af op zondagen :) die wil ook weleens rust :)
I have spoken.. *dubbelzinniger kan niet ;) * |
Ik mag met trots mede delen dat ik de einige stagaire wereldwijd ben, die stage heeft gelopen bij de Jehova`s getuigen. Ik belde op een dag op. Ze hebben de bijbel nagekeken op stagaires, en toen Brooklyn gebeld, waar het hoofdkantoor is, toen hebben ze me maar aangenomen. Ik mocht alles meemaken en ben zelfs een paar keer mee langs de deuren geweest. Ik vond het erg interessant. Ik ben nogal links en heb mijn eigen standvastige ideeën over geloof, dus ze kregen mij er niet onder. JG`s vallen reuze mee. Ik vind het vervelend dat ze je steeds proberen om te praten ("Dat kunnen we goed lezen in Jesaja, wacht, ik pak het er even bij"), vrouwen hebben ook niet echt gelijke rechten als mannen. Maar ze worden te zwaar beoordeeld. Je hele aardige, oprechte JG`s, ik kan het weten.
Als je vragen hebt... |
Je hele aardige, oprechte JG`s, ik kan het weten.
Als je vragen hebt... [/B][/QUOTE] *gaapt na dit oersaaie verhaal* Hebben ze je gehypnotiseerd ofzo? |
Je hebt geen respect voor mij.
|
Citaat:
|
Citaat:
Schijnbaar niet goed gelezen. |
Je bent onwetend en oneerlijk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Je masturbeert en terroriseert"* , jongen. Is dat de persoon waar ik mij de les door moet laten lezen.
Voor alle duidelijkheid: ik ben geen JG. * verwijzing naar een uitspraak van hem op een ander topic. |
Citaat:
Maar ik stop als je me antwoord geeft op de volgende vraag met uitleg : Heeft de slang in het paradijs werkelijk tot Eva gesproken of niet? een slang kan toch niet praten? en waarom staat het dan wel zo in de bijbel? |
Okè.
De bijbel spreekt in metaforen. (beeldtaal) Dus Nee, de slang heeft niet gesproken, adam en eva hebben niet bestaan. Als je werkelijk wil weten hoe ik erover denk (en misschien ben je het wel met me eens) lees dan:"Geen schepper maar geloof in jezelf" op Filosofie & Levensbeschouwing, als je hem nog kunt vinden het is al een tijdje terug. |
Citaat:
|
Ik gaf je antwoord.
Bovendien, als je nog nooit zoveel onzin bijelkaar hebt gezien, wat zie jij dan wel niet allemaal. Dat zal dan een stuk verhevener zijn dan dit. |
Mensen, ik denk dat het de slaap was die hem nekte, neemt u het hem niet kwalijk.
|
Weet voordat je oordeelt.
|
Slotje?
|
Citaat:
|
Jij ook, ik geloof het niet hè?
|
Citaat:
|
Nu wordt het toch echt te gek. Je begint me te beledigen.
Ik leef wat later dan de normale mens. Mijn opleiding begint volgende week. En jij? Jij ook een "kansloze stumper"? Ik heb een leven, en wat voor één, zoals je ziet blijf ik vrolijk, jij niet. Dan moet er toch iets zijn in het leven dat jouw dwars zit, misschien wel het ontbreken ervan. |
toch maar slotje
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59. |