![]() |
Gta 2
Nou ik weet niet hoe ik gta 2 moet spelen. Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar ik snap er geen bal van. waar moet ik me ip adres invullen ? Hoe moet ik online spelen ? Ik snap er geen bal van
Kan iemand ff helpen , Alvast Bedankt |
En dat noemt zich best gamer. :rolleyes:
|
hahaha ik kan wel gamen maar ik snap niet hoe ik online moet gamen , oftewel hoe ik online tegen andere moet spelen wat je moet doen om daar te komen
|
sinds wanneer kan gta2 online? :eek:
|
Citaat:
If so.. dan moet je het IP adres van degene die de game "host" hebben |
online niet maar ik wil tegen andere mensen spelen hoe moet dat ? moet tog via ip ofzo somebody pleazz explaine me
|
Ik weet het ook niet. :p
|
en what in the hell is game host dat woord kom ik overal tegen maar wat betekent dat :mad:
|
oke eerst je naam veranderen naar: NOOBGamer.
De host is de gene die het spelletje 'beheert' (in het engels: HOST :rolleyes: ) Als jij host bent moet je het IP van jouw computer aan een vriend geven en die moet dan join klikken (dat is er vast wel ergens) en dan jouw IP invullen. Als een vriend van jouw host is moet je eerst zijn IP hebben en die dan invullen als je wilt joinen. Snappie? :confused: ? |
okeej ik zal het proberen ;) thnx
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij bedoelt via LAN neem k aan.. Offtopic: Hoe hij dan in godsnaam aan zijn naam is gekomen weet ik ook niet.... |
hij bedoelt online maar dan via IP (dat hebben de gare oude gamepjes nog)
|
Volgens mij kan GTA2 alleen via LAN (net als deel 1)...Dus je moet een netwerkje hebben en dan kun je met 2 of meer computers tegen elkaar.
|
GTA1 gaat ook prima over internet. De coding is alleen niet lekker, het gaat zo traag als de .... .
|
gta2 kun je alleen tegen elkaar spelen als je dus 2 computers hebt die op elkaar aagesloten zitten.
gta2 gaat over ipx volgens mij, dat moet je eerst instaleren eerst ga je naar configuratiescherm, dan druk je op netwerk. er staat dan een knopje ''toevoegen'' dan klik je protocol aan en druk je weer toevoegen dan klik je microsoft aan en dan staat er wel iets tussen met ipx ofzo :) |
GTA 2 heeft een TCP/IP connectie aap
|
ja?....waarom doet ie het niet dan
|
mischien heb ik me dan ook wel vergist, is al lang geleden dat ik het heb gedaan :o :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:50. |