![]() |
Monitor probleem PLEASE help ...
Als ik mijn pc op start doet mijn primary monitor het niet.. :( dat is een sony 17" en heb er nog een andere aan hangen die doet het wel.. maar waarom doet die van sony (primary) het niet ? :confused:
Hij geeft aan als je hem opstart een zwart scherm.... met daarin de tekst Informatie en daaronder staat "De monitor is in stroomspaarstand" Wat kan ik hieraan doen ??? pls help me Thnx me.. |
Dan krijgt hij geen signaal binnen. Check de kabel. Doe monitor en comp. uit en try again.
Je kan ook prob met je computer hebben. Hoor je windows opstarten b.v.? (doordat HDD ratelt na halve minuut ofzo) |
de pc komt wel in windows... omdat ik via het andere beeldscherm wel gewoon alles normaal zie.. (ik heb zoals ik al zei 2 monitoren aan mijn Radeon 9500 pro hangen)
dus hij komt wel in windows.. en stekker zit d8t ik wel goed vast wat nu :confused: :confused: :confused: |
Citaat:
|
Dan moet je bij de display settings met de output spelen, want nu stuurt hij het maar naar één monitor dus.
|
Je hebt waarschijnlijk je 2e monitor (secondary) aangesloten op de DVI poort met een DVI->VGA converter ertussen.
Je videokaart kiest altijd de DVI poort als primary poort. Dus hang je primary monitor aan je DVI poort (met converter natuurlijk) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:47. |