![]() |
Down With Love
Zaterdag in het vliegtuig gezien.
Ik heb hem niet met aandacht bekeken, eigenlijk. En ik geloof dat het verhaal ook niet zo geweldig was. Maar het decor! (y) Helemaal in jaren 60 stijl. De pakjes die Reneé Zellweger draagt zijn erg leuk en haar huis ziet er ook leuk uit! Dus als je van jaren 60 houdt moet je hem vooral kijken. :) Wie heeft hem ook (al) gezien? |
Down *with* love
Nog niet gezien overigens, lijkt me wel leuk |
Citaat:
maar nee heb de film nog niet gezien; maar ik wil hem zo wie zo al kijken door het stijl... |
down with love, tjek je info!
ik ga er wel heen, voor ewan mcgregor :o , hoewel ik bang ben dat hij weer engels praat ipv schots. het lijkt me wel een aardige film, jaren '60 stijl klinkt goed. toch jammer dat ewan een macho speelt en geen lieve schotse duivenmelker :o |
[Naam veranderd. :)]
Tja, ik vond Ewan Mcgregor iets minder in deze rol. |
ja hele leuke film..
vooral die scenes waarin ze via splitscreen de impressie wekte dat ze elkaar lagen te strelen :D en ook als Catcher Block de heli uitloopt en met zn vingers wijst met zn zonnebril op en dat geluidje maakt...:D verder leuk verhaal...apparte plottwist :) |
Hmm, mijn broertje had hem zaterdag ook in het vliegtuig gezien en vondt het een van de domste films ooit.
Maar goed, ik blijf open-minded. |
Ik zag 'm ook in het vliegtuig! Ik vond het echt een leuke film! De hele jaren 60 stijl (y)
|
Kga naar de voorpremiere op een zondagochtend :D. Ben iig benieuwd.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:13. |