![]() |
Forumbaas stuurt virussen
Kijk ik ga geen namen noemen maar vind je dit kunnen? Ookal hebben mailtjes buitenom scholier.com niks te maken, maar toch vind je dat een forumbaas die jou niet mag, virussen gaat liggen sturen naar een lid van scholier.com? Ik vind het zwaar kloten, want forumbazen zijn net mensen die gerespecteert worden om hun goede gedrag. Maar daar buitenom kunnen ze medogenloos zijn, waaronder virussen sturen... :(
|
uhm :S is dat gebeurd dan?
trouwens misschien had hij een virus die het mailbestand overneemt en kopietjes stuurt van zichzelf naar iedereen in zijn mail lijst :) |
sja.... dat is wel klote ja :(
aaahg *geeft een knuffel* |
stel je toch niet zo aan, ik denk niet dat forumbazen iedereen virussen gaat staan sturen, iedereen kan een virus krijgen :rolleyes:
|
Citaat:
|
Als dit serieus is: M&M
Anders: :rolleyes: |
het kan ook een of andere grapjas zijn die via het emailadres van een forumbaas virussen gaat versturen...
|
Maak wel even duidelijk dat je bedoelt áls een forumbaas dit doet, want zoiets doet geen enkele forumbaas, dat mag duidelijk zijn. :)
|
Er zijn ook legio virii die zichzelf verspreiden onder willekeurige namen, althans gekopieerd uit adressenboeken. Dat iemands naam erbij staat, hoeft niet te betekenen dat dat ook de afzender is..
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:20. |