![]() |
Altijd verkeerde moment
:confused: Ik vraag me iets van een paar dingen af; altijd als ik op de klok kijk is het precies de dertiende minuut, dat gebeurt elke keer. Ik ben bijv. aan het studeren of aan het computeren, net wanneer ik op de klok kijk is exact de dertiende minuut; bijv. 11.13 of 16.13 of 18.13 of 21.13, altijd 13. Dat gebeurt dagelijks. Ik vind dat toch best vreemd. Ook als ik vrienden bel of andere mensen, gebeurt dat altijd op het verkeerde moment. Ik heb ook nog meer van dit soort (rare) dingen meegemaakt. Dit is denk ik (zeer) mysterieus. ?¿?
|
Ach ja, ik heb ook wel eens van die momenten dat ik op de klok kijk en het is precies 0:00, denkend 'what the?'. Toeval natuurlijk. Als ik jou was zou ik eens opletten hoe vaak het NIET de 13e minuut is als je op de klok kijkt. Zolang dit vaker is dan het aantal keren dat het wel net 13 over is, is er waarschijnlijk niets aan de hand.
Wat bedoel je met 'als ik opbel is het op het verkeerde moment'? Bedoel je daarmee dat ze dan net weg zijn of zo? :confused: |
|
ja komt me heel bekend voor dit... :rolleyes:
gewoon toeval....ga je vanzelf op letten als et een aantal keer gebeurd |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:30. |