![]() |
*mist over mijn gevoel *
Als ik lach lacht een ander, niet eens degene die ik ooit was
Waar ze is gebleven, daar achter die deur naar het verleden Daar waar gevoel nog omlijnd was en tranen nog nat Waar ze een lach als een lach echt beleefde. Vroeger is niet verleden tijd maar meer een emotie Geen geschiedenis die ooit is geweest Het raast en het stormt in de wereld die ik zie Het verleden vreet aan mijn denken als een hongerig beest Grond onder mijn voeten drijft weg over angst en pijn De zon op mijn huid maar de kou wil er niet uit Zoekend naar wie ik was en wie ik zou moeten zijn Schreeuwend en gillend maar altijd zonder geluid Ergens in de verte hoor ik een lach die uit mij lijkt te komen Gegijzeld in de wereld achter mijn ogen onbereikbaar verloren Ergens een herinnering aan een tijd van voelen en dromen Ik weet dat ik niet lach en toch kan ik het horen Het is niet mijn lach het is die van een ander De angst en de pijn is mijn realiteit Messteken in mijn rug, mijn wereld voor goed veranderd Moe gevochten van een niet te winnen strijd De mist trekt over mijn gevoel en maakt de dag traag Door gaan met een gebroken hoofd en een gebroken hart Bang voor een moment dat ik het niet meer verdraag Wachtend op een wonder dat mijn leven ontwart Wat mooi moet zijn doet steeds meer pijn Een lief gebaar snijdt door me heen als ik het niet voelen kan Het komt wel weer goed klinkt als een bedreiging Ik vecht me weer een dag door maar nog steeds ben ik bang Angst voor de drang naar eindelijk rust, de grote verleiding Loslaten en weg van de hel van mijn werkelijkheid Ik kan het niet laten gaan, ik moet blijven bestaan Misschien komt er ooit een einde aan deze tergende strijd Misschien zal ik op een dag weer vrolijk opstaan |
Citaat:
Vroeger is niet verleden tijd, meer een emotie Geen geschiedenisverhaal dat ooit is geweest Het raast en het stormt in de wereld die ik zie Het vreet aan mijn denken als een hongerig beest Grond onder mijn voeten drijft weg langs angst en pijn De zon op mijn huid, maar de kou wil er niet uit Zoekend naar wie ik was en wie ik zou moeten zijn Schreeuwend en gillend maar altijd zonder geluid Sorry dat ik wat dingen heb aangepast, maar ik kon het niet laten :o . Ik hoop niet dat je dit als een belediging ziet, want zo is het niet bedoeld... |
slik, slik slik, wist niet dat t je nog steeds zo verschrikkelijk hoog zat, vind ik erg. Meisje, gewoon doorvechten, je kunt t, dat heb je bewezen, ga door en geef zeker niet op, want jij bent geen opgever.
Ik geloog in je, je hebt hele moeilijke momenten,m maar ook fijne momenten, probeer van die momenten ook dubbel te genieten lieverd, maak t voor je zelf wat draaglijker. je weet dat t me nog steeds pijn doet als ik merk dat je verdriet hebt, daarom denk ik aan je en hoop ik dat je dan toch n beetje steun aan me hebt. Zet m op lieverd, you' re always on my mind. sterkte, heel veel liefs xx bas |
Citaat:
lief zo'n reactie, maar dit is een dichtersforum; hetgeen betekent dat je niet alleen op het inhoudelijke in "mag" gaan...daarvoor moet je zijn op msn en dergelijke. |
Hey ik ben zeker nooit beledigt als iemand m`n gedichten verandert.
het zijn voor mij slecht gevoelens die ik op papier zet. dat je het al mooi vindt , ben ik al lbij genoeg mee. :) Citaat:
|
:( je weet half niet wat ik allemaal door ga maken, ..
begin aan een nieuwe theraphie. maar goed... :( ... ik ben geen opgever.. Citaat:
|
ehm, uppen is Niet toegestaan, daarbij komt ook nog dat je reactie niet gericht is op het gedicht zelf.
Slotje? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:33. |