![]() |
Videobewerkings programma
oi ik zoek een programma om grafische elementen aan video toe te voegen. En ook meteen een programma om het geluid te verbeteren en aan te passen.
Maakt niet uit of het geld kost en het hoeft niet perse op internet verkrijgbaar zijn, dus in de winkel is ook goed. |
Dat pakket van Pinaccle? (moet je maar ff op de site kijken)
|
Pinnacle Studio 8 (erg veel mogelijkheden en erg gebruiksvriendelijk)
of DV 8 (zelfde, maar dan incl. firewire kaart) Of Hercules DV Action (redelijk professioneel) Of Hercules DV Action/DVD Edition(wat eenvoudigere versie) Magix Video Deluxe 2.0 (redelijk) En ik wist nog 1 merk, met een soort duitse naam ofzo, maar kan er ff niet opkomen, net terwijl ik t zelf ook nodig heb :mad: edit: Videocenter Pro van Data Becker(lekker simpele versie) |
thnx voor de tips. Ik zal eens even rondkijken dan (y)
|
Zijn er ook wel gratis programmas...?
en niet die trials die niet kunnen opslaan of maar 50 procent doen :| |
Ja, zijn die er?
Ik zoek namelijk gewoon een 'simpel' programma, waarmee ik tekst en wat leuke dingetjes toe kan voegen. Weet iemand iets? Er zit Sony ImageMaker bij, maar dat s allemaal vrij onduidelijk. Iemand hier bekend mee? |
Windows Moviemaker.. Simpel maar wel makkelijk gratis shit..
En als je wil betalen: Adobe premiere 6.0 |
en je hebt natuurlijk ULEAD video studio.
Ik heb 12 videobewerking programmas, en ulead en adobe springen er toch wel uit. Pinnancle is ook zeer goed: maar je hebt een heel krachtig systeem nodig, en om een film van ongeveer 400 MB up te loaden duurt wreed lang :(. |
kben nu via kazaa aan het downloaden. Maar met Pinnacle he, kun je dan ook de video capturen of moet dat weer met wat anders? Of is dit dom wat ik zeg?! Kheb er nie zo veel verstand van!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:49. |