![]() |
Peter-Paul Pigmans overleden
Peter-Paul Pigmans
31-01-1961 t/m 27-08-2003 Vandaag, 27 augustus 2003, is Peter-Paul (3SA) om 14:15 overleden. Na bijna 4 jaar vechten tegen kanker, was zijn lichaam op. Tot op het laatste moment was hij helder en betrokken. Hij had geen angst voor de dood meer en was eraan toe om hier te vertrekken. Ruim een maand geleden is er een benefietfeest georganiseerd en Peter-Paul was heel erg geroerd door de grote opkomst op het feest, zowel van alle medewerkers en DJs als van alle fans. Rond dezelfde tijd hebben we ook meer dan 175 mailtjes ontvangen van fans met eenvoudige steunbetuigingen of ontroerende emotionele verhalen. Maar ook muziekjes en tekeningen. Gelukkig heeft Peter-Paul dit allemaal bewust meegemaakt en ervan genoten. Hij vond het heel bijzonder dat iedereen nog zoveel voor hem deed terwijl hij al ruim 3,5 jaar niet meer met muziek was bezig geweest. Vanaf deze plaats weet ik dat ik namens hem spreek als ik jullie bedank voor al jullie inzet en medeleven. Van het geld dat het benefietfeest heeft opgeleverd, hebben we gelukkig nog een aantal dingen kunnen doen die Peter-Paul fijn vond. Bijvoorbeeld eindelijk een TV op de slaapkamer, waar hij de laatste maand voornamelijk bivakkeerde. Gisteren hebben we nog samen naar Star Wars deel II gekeken op de nieuwe DVD surround set (super). Morgenochtend is er een website beschikbaar voor en over Peter-Paul, http://www.3stepsahe_ad.nl en http://www.3stepsahe_ad.com. Daar kun je ook meer informatie vinden over de begrafenis. Respect, Jessica de Wit Lara en Ender Pigmans bron: www.partyflock.nl |
Wie is dat?
|
Kom op, iedere maatschappelijk geörienteerde 'jongere' van onze leeftijd kent 3 Steps ahead.
Met knallers zoals "drop it", "it's delicious" en "thunderdome till we die". |
DJ van Gabbermuziek?
Ik heb echt geen flauw idee :P maareh, ik zet m bij ---> muziek |
Citaat:
Nou, ik ben geen nerd, maar ik ken ze ook niet :D |
Nooit van gehoord,
maar iedergeval RIP |
Citaat:
|
Citaat:
dit is een topic om te rouwen, een beetje respect |
shit man...
(n) |
http://party.snt.utwente.nl/images/u...T/regular.jpeg
Di's hem. Heeft ie niet toevallig een liedje "I wanna be an hippy and i wanna get stoned" gemaakt? Hij schijnt wel Hakkuh! gemaakt te hebben. Dat ken ik wel, zo'n beetje. Van naam dus. Want ik vond r geen bal aan. Maar smaken verschillen en hij ziet er eigenlijk te jong uit om dood te moeten gaan :( RIP |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hakkuh wel, I Wanna Be A Hippie niet, dat was Technohead...
|
toch ?
|
Citaat:
|
hmm, ik dacht meteen aan dj paul elstak
|
En ik maak denken: Hardcore will never die....
|
ik heb een album van die gast, echt geweldig, vannacht effe weer in de cd speler gehad (y)
|
Most Wanted And Mad!
RIP |
Zelf vond ik zijn nummers niet zo heel gaaf, maar zijn liveoptredens waren super.
Respect en RIP |
Iemand die Thunderdome Till We Die heeft gemaakt, heerscht zeg.
r i p |
Hmmz, vroeger nog naar geluisterd.
Altijd een beetje jammer als mensen zo vroeg heengaan. |
Las het op PF..
R.I.P Andere nummer die hij maakte: In the name of love This is the Thunderdome |
Hij is gewoon veelste vroeg heen gegaan zijn muziek was cker vet!
|
Citaat:
Nee, sorry. Kan er niet rouwig om zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
k ken hem niet..k zal vast wel eens een liedje van hem ghoord hebben mar zonder bewustzijn wie het was.
noujah. RIP dan maar. :) |
Ppp rip
|
Jezus.....
wat een lelijke bril!! |
tja kut zooi.. RIP
|
hardcore 4life
http://party.snt.utwente.nl/images/u.../original.jpeg "Jouw melodie is beëindigd, Je muziek leeft voort." moge de dood dat brengen wat jij hoopte dat het zou brengen. R.I.P j was n held voor mij..:) |
sjonge jonge alle pim fortuyn jongeren groeperingen gaan rouwen hierom
|
Mm, nooit van gehoord. Zelfs niet van 3 Steps Ahead. En dat terwijl ik vroeger best wel een zwabber was. Nu ja, meer een happy hardcore zwabber. Desalniettemin: de dood door een ziekte als kanker wens je niemand toe. :(
|
Citaat:
nerd |
Citaat:
|
Ik hoorde het al ja..
Heel raar maar ik dacht altijd dat 3 steps ahead met z'n 3en waren hehe. Wel jammer denk ik voor z'n familie en z'n huisdieren en z'n bakker enzo. |
Citaat:
Flauw. |
Charles Bronson is ook overleden.
Hoe erg is dat? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Charles Bronson is ook overleden, dat is veel belangrijker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vast een nieuwe trend in de '100% hardcore world'
|
|
R.I.P !
Zijn muziek was zeker top! RESPECT To 3 Steps Ahead ! |
nou ik kan me wel voorstellen dat je m niet kent als je niet van de muziek hield maar binnen het genre was het zeker een bijzonder iemand die ook niet-alledaagse platen maakte
kheb ook dat album most wanted en mad nog liggen R.I.P. en dat van die pim fortuynjongeren slaat ook weer als een kut op een drumstel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:53. |