![]() |
Lusanne van der Gun terecht!
Goddank... (y) Zij heeft zich gemeld bij een hotelbalie in Venlo...
Da's veel te ver van huis... Ik wil denk ik niet weten wat die vent met haar gedaan heeft... Die gast moet ik ook echt niet in m'n klauwen krijgen... :mad: |
(y)
|
das een flink eind vanuit Friesland..... (n) :mad:
|
Ik weet niet wat erger is, Fryslân of Làmbàrch :D
|
Vermist meisje levend teruggevonden in Venlo
Uitgegeven: 27 augustus 2003 22:03 Laatst gewijzigd: 27 augustus 2003 22:44 LEEUWARDEN - De 11-jarige Lusanne van der Gun die sinds maandagochtend vermist wordt, is woensdagavond in Venlo levend teruggevonden. Dat heeft hoofdofficier L. den Hollander van het Openbaar Ministerie in Leeuwarden woensdagavond tijdens een persconferentie in Leeuwarden bekendgemaakt. Lusanne kwam woensdagavond bij een hotel in Venlo aanlopen. Zij noemde haar naam, waarop het hotelpersoneel haar herkende en de politie inschakelde. Nog geen verklaring Volgens politiewoordvoerder R. Rambonnet lijkt het meisje in goede gezondheid te verkeren, maar moet ze nog onderzocht worden. De dader (de politie sluit meerdere daders niet uit) is nog spoorloos. Lusanne heeft nog geen verklaring afgelegd. Zij wordt eerst met haar ouders herenigd. Die zijn op weg naar Limburg. De politie heeft tot dinsdagmiddag een aantal keren telefonisch contact gehad met de ontvoerder. Ook Lusanne is een keer aan de telefoon gekomen. Met behulp van opsporingsmethoden wist de politie dat zij zich ergens in Limburg moest bevinden. De politie wil niets zeggen over de inhoud van de telefoongesprekken of het motief van de dader(s). Speurtocht Het 11-jarige meisje uit het Friese Oldeberkoop fietste maandagochtend met een vriendinnetje naar school. Een man hield het tweetal onderweg tegen en alleen Lusanne stapte bij hem in de auto. De politie heeft de omgeving dagenlang afgezocht naar sporen. Het televisieprogramma Opsporing Verzocht besteedde maandagavond aandacht aan de zaak. Bij de politie kwamen ruim 450 tips binnen. In de woonplaats van Lusanne Oldeberkoop is de stemming uitgelaten. Zo is het hoofd van de basisschool van het meisje boven op de brandweerauto gesignaleerd, aldus burgemeester H. Lesterhuis van de gemeente Ooststellingwerf. http://nu.nl/news.jsp?n=196088&c=13 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*ploink*
[edit: dit is geen humor meer] |
Gelukkig (y)
Beetje vreemd, naar Venlo vervoeren en haar daar dan gewoon afzetten bij een hotel :confused: |
Citaat:
Ik weet wel dat de kinderen in ooststellingwerf en buurgemeenten nu voorlopig niet meer op de fiets naar school mogen van hun ouders, ze worden echt allemaal stuk voor stuk gebracht... IK zie het elke dag... Vreemd verschijnsel, maar kan het me dondersgoed voorstellen... (ik woon zelf ook in ooststellingwerf en na de moord op Risanne die 3 straten verderop woonde en de ontvoering van Lusanne begin ik zelf ook te twijfelen aan de veiligheid van onze gemeente...) |
Citaat:
Maar ja ff serieus goed nieuws. Al vind ik Venlo niet echt dicht bij Leeuwarden liggen. Je gaat met toch niet mij toch niet vertellen dat die man alleen een stukje wilde rijden met wat gezelschap :) |
Wie zegt dat er wat ernstigs gebeurd is met dat meisje :confused:
Het is natuurlijk wel aan te nemen, maar ik wil er eerst meer over weten voordat ik erover ga flippen. |
Goed nieuws dat ze weer terug is, ja...
|
Ik snap alleen niet dat er aan haar meer aandacht wordt besteed in de media dan aan al die andere mensen die vermist worden. :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
60 ME'ers
25 resercheurs 20 agenten 105 agenten op de zaak .... En meisje vind zelf de weg trug Mijn Conclusie 1: Politie zitten allemaal donuts te vreten bij de plaatselijke McDonalds :o 2: Meisje is slimmer dan 105 agenten :confused: wat een interresant onderzoekje weer van mij :D |
Citaat:
|
godzijdank! ik dacht echt dat dat meisje niet meer levend gevonden zou worden!! wat een geluk
|
Citaat:
|
gelukkig is ze terrecht, maar goed niemand weet wat er nog allemaal gebeurd is, dus niet te hard van stapel lopen.
|
Citaat:
Citaat:
|
tiswa
|
Citaat:
Een offtopic discussie die ergens over gaat okee, maar een discussie over het humorgevoel van limburgers lijkt me niet echt erg spannend... maareh... Ik ben blij dat ze terecht is. Nu alle andere vermisten nog. |
Goddank
|
Dit is ook zo grappig!!!
Ik vind het zo beangstaanjagend idee dat ze zo maar een meisje van 11 hebben ontvoerd(en nog niet gesproken wat er met haar is gedaan)..Wie is de volgende? Kunnen we nog wel over straat? |
Misschien wou der moeder gewoon in het nieuws :confused:
|
Citaat:
|
Gelukkig.... alhoewel ik liever niet wil denken aan wat haar zou kunnen zijn overkomen!
|
Citaat:
Citaat:
Vast Vindicat weer (n) |
Citaat:
|
tja ik heb daar vlakbij gewoond, ben wel blij dat ze weer terug is (natuurlijk) maar ben erg bang dat ze verkracht ofzo is
|
Misschien was het wel een bekende. Volgens mij weet een 11-jarige heus wel dat ze niet met vreemde mee moet gaan. En dat vriendinnetje was niet meegegaan.
En nu ze naar 2 dagen gevonden is heeft het wel iets vreemds. |
O mooi, ik begon me al zorgen te maken.
|
Citaat:
Ze zouden daarnaast moeten opdraaien voor de kosten voor de politie van een grap als deze. Dat hebben ze met die nep-ontvoering door studenten in Eindhoven ook gedaan. Moeten ze maar niet van die flauwe grappen bedenken. En inderdaad, dadelijk neemt niemand dergelijke acties meer serieus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik woon een dorp naast haar en zag haar vorig jaar elke dag naar school fietsen... Echt een vreemd id als dat niet meer zou gaan gebeuren.... Nu ze terug is, weet ik niet of t daadwerkelijk nog gaat gebeuren.. Weet niet of haar ouders haar op de fiets laten gaan...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die van mij ook, maar jonge kinderen zijn niet altijd verstandig bezig :)
|
Citaat:
|
ik ook niet :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:06. |