![]() |
bultjes door warmte???
Okee, ik weet niet wat ik heb, maar tegenwoordig heb ik wel eens opeens last van bultjes die ontstaan op mijn armen als ik begin te zweten, bijvoorbeeld bij warm weer. (of eigenlijk dan vooral en niet altijd tijdens het zweten)
Voordat de bultjes zich vormen (het zijn kleine rode bultjes) heb ik last van jeuk... niet zozeer op mijn armen, maar juist op de rest van mijn lichaam. De bultjes heb ik nog niet weten te ontdekken op andere lichaamsdelen, alleen op mijn armen lijken ze zichtbaar te zijn. Weet iemand wat dit kan zijn? Vind het best wel onplezierig, die rotbultjes die zo nu en dan verschijnen. Overigens zijn die bultjes vaak binnen een uur na verschijnen weer weg, of weg aan het gaan. |
Ik heb er ook wel eens last van. Ze zijn inderdaad zo weer weg, en ik heb ook geen oplossing ervoor. Ik heb het trouwens alleen op mijn armen en het jeukt ook.
|
Citaat:
|
is het geen zonneallergie? Daar hebben mijn ouders/broertjes ook last van. Wat je er aan kan doen weet ik niet maar als je al een keertje in t kruidvat loopt kan je misschien naar een smeerseltje vragen?
|
Hmmm, kan zijn, weet ik niet zeker :s.... geloof dat het ook een keer gebeurt is terwijl de zon schuilde achter wolken en ik binnen zat :s.
Toen snapte ik ook niet helemaal waarom ik het kreeg, maar toch :s |
Damn, heb er weer last van en dat terwijl het nog zo vroeg is, dat er amper zon is buiten :(... en die zon die er is, schuilt achter de wolken.
Wel merk ik nu, dat mijn armen ook jeuk vertonen... damn, kan iemand mij hiermee helpen, is best wel irri!!!!! |
Citaat:
|
Als het vanzelf weer weggaat zou ik er niets aan doen als ik jou was
|
Heb je last van zweetarmen of is het zo erg met je gesteld dat het van je oksels richting polsen stroomt? Anders lijkt het eerder op een allergische reactie voor wellicht de zon...
|
Citaat:
En Lucy... als jij verschrikkelijke jeuk overal op je lichaam opeens krijgt, elke dag ongeveer 1 maal (in de warme zomer dan, nu is dat dus niet meer)... zou jij daar dan ook niet iets tegen willen doen? Is gewoon echt vervelend. En bloempjuh, die creme... moet ik die opdoen als ik de bultjes eenmaal heb? Want an heeft het dus geen nut meer... de jeuk begint voordat de bultjes er zijn en is verspreid over mijn hele lichaam. Of... werkt dit middel anders dan ik in gedachten heb :confused: Anyway, wel alvast allemaal bedankt voor het reageren. |
Ik heb ze wel eens op mijn bovenbenen, het valt me alleen op in de zomer, omdat ik dan hardloop in een kort broekje denk ik :)
Ik weet niet of ik ze normaal ook heb, denk 't niet :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12. |