![]() |
??
Ik ken een hele leuke vriendin...Ik zou graag eens met haar willen zoenen....alleen ik weet niet hoe ik haar dat moet brengen..... Hebben jullie misschien nog tips ???
Ben niet wanhopig hoor !!! 'Dikek kus, Tha Bomb Vivi© ( vorig jaar bekend als Darkgirl whahahaha You know me :p) |
Uhmz..tja ik zou het niet weten, misschien zou je het eens in een gesprek 'over dat soort dingen' met een grapje kunnen brengen en kijken hoe ze reageert..maja theorie en praktijk is heeeeeel anders..heb ik ondervonden :D Maar goed..ik zou ook wel eens met een meisje uit mn klas willen zoenen :eek: ;) :p maarja..kweet ook nie 'hoe' zeg maar..duzja...echt goede raad kan ik je niet geven..ik zou haar iig niet ineens vanuit het niets bespringen ofzow :D:D
|
Citaat:
dikke kus Tha bomb vivi© |
Citaat:
maargoe, ontopic: tsja ik heb dat ook weleens, als een vriendon dat tegen mij zou zeggen zou ik er niet raar overdoen, of geshockeerd van zijn ofzow, misschien zou ik zelfs wel ja zeggen :p (ligt eraan wie t is :D) Maarjah, je hebt natuurlijk ook mensen die heel hysterisch op zoiets reageren, of zich bedreigd voelen ofzow, of het een ranzig idee vinden en daardoor raar reageren. Maar of zij een beetjuh een ruimdenkende meid is dat kan jij beter inschatten dan wij. Je kan ook gewoon een keer vragen hoe zij erover denkt, zoenen met een meisje. Zonder meteen te vertellen dat jij dat wil. Maar wil je alleen met haar zoenen, of ben je ook echt verliefd op haar? het valt me trouwens op dat steeds meer meiden hier op dit forum zowiets willen :eek: Dan denk ik, damn zou het dan zo zijn dat veel bekenden, klasgenoten etc, dit ook willen maar er gewoon niet over praten, dat men op dit forum gewoon heel open daarover is ofzow.... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk wel dat t wat word... we hebben der nog tijdje over gesproken......alleen hoop ik dat ze niet dacht dta dat ook een grap was !!! hoop met me mee !!!! Ja steeds meer meiden zouden dat willen doen ja !!! Dikke kus Tha Bomb Vivi © |
:) ik heb zo voor de gein gevraag wat ze daar nou van vind en ze zei dat ze het wel wou proberen dusssss :) dat ga ik binnenkort doen !!!!!!!!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24. |