![]() |
hoofdpijn?!
van welk alcoholhoudend drankje krijg jij nou vreselijke (of een beetje) hoofdpijn?! :confused:
ik vind persoonlijk breezers echt troep, nooit meer dan twee op een avond!!! :( |
Ik heb nog nooit zoveel gedronken dat ik de dag erna hoofdpijn had... wel eens dat ik me rot voelde... (toen had ik vodka gehad en veel bier :o :( ).
|
Gaat hier eerder om effecten van alcohol
-----> Drugs en Alcohol |
nee nooit last van eigenlijk.
|
blue curacao :(
|
Bessenjenever.
|
alles van jenever
|
Heel veel wijn (n)
|
Jenever
|
Citaat:
Ikzelf krijg van een paar slokjes bier al hoofdpijn. Bier vind ik daarom niks aan |
Krijg geen hoofdpijn van alcohol, ik heb trouwens nooit hoofdpijn, ook niet bij kater ed :D
|
Bier kan ik gewoon niet verdragen. Maar echt koppijn bezorgt wijn me. Vooral witte wijn.
|
Ik krijg alleen de volgende ochtend koppijn van drank.
|
heb nooit katers..alleen valt apfelkorn bij mij meestal wel erg verkeerd... en heeel soms met bier heb ik dat.
Dat ik dan na een tijdje lichtelijke druk op mn hoofd krijg... maar vooral van die goedkope apfelkorn en amaretto... |
Citaat:
|
Citaat:
|
rode wijn
|
uhhm uhh ja ik vind bier wel oke eigenlijk (y)
maar een passoa gaat er ook wel in bij mij eigenlijk :) |
Ikheb gisteren voor het eerst paddo's gehad.
Heeeel gaaf, maar ik heb nu wel tering koppijn :( Ben gvd om 6 uur s'ochtens naar bed gegaan, en om 10 uur er weer uit |
Citaat:
ontopic: Niet specifiek van een drankje maar vooral door overmatig consumeren van alcoholhoudende dranken. |
Ik heb nou fucking hoofdpijn, kater van gister. En wat heb ik op? een fles fiero en heel wat biertjes...ik krijg gewoon hoofdpijn van alle drank volgens mij.
|
zou je denken?
|
pina colada BAH! :mad:
|
jagermeister
brandewijn dat zijn de 2 toppers toch wel holy shit wat krijg je daar een kater van |
uuh van al die zoete troep: Blue curacao, breezers, pina colada etc etc.. sommige van die likeuren zijn op zich niet supervies, maar na een paar glaasjes heb ik het toch echt wel gehad.
|
rode huiswijn van de ah, en veel andere 'huismerk wijnen'.
|
apfelkorn (n)
maar daar heb ik sowieso slechte ervaringen mee :D |
Citaat:
|
Aanschouw deze zelfkastijding.
Waarlijk, de mensheid is verloren! |
Citaat:
|
geen idee.... ik drink alleen maar bier
|
het maakt niet uit welk alcoholisch drankje, als ik er maar lekker veel van drink krijg ik er wel hoofdpijn van :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:00. |