![]() |
Wat zijn de redenen waarom je begonnen bent met blowen?
Voor mij was het omdat ik even uit de werkelijkheid weg wilde, ik voelde me beter en vrolijker als ik blowde en puur nieuwsgierigheid natuurlijk....
maar goed en jullie? |
Citaat:
|
nieuwschierigheid.. en toen beviel het wel goed
|
euh, gewoon, ik had vroeger al gehoord ervan, en ik wou het altijd al een keer proberen...
duss nieuwschierigheit vooral... :D |
Ik wist dat blowen relaxt was, dus ik begon er zelf ook aan.
|
heb t een half jaar volgehoude om niet te blowen terwijl mn gehele sociale omgeving blowde zmz... en toen had ik zoiets van ok...now it's my time...:D ennuh eigunluk grotendeel uit nieuwsgierigheid as allmost everyone... en dat beviel idd maar al te goed :p
|
uhhh .. nieuwsgierig :D
|
[COLOR=deeppink] Om te relaxen, rustig te worden, want ik ben hyperactief en daar erger ik me flink aan:eek: . Verder omdat ik me nogal kut voelde en mijn beste vriendin blowde en zei dat ze zich daar beter door voelde, dus ben ik ook maar begonnen :cool:
|
omdat het stoer is natuurlijk ;)
|
Citaat:
|
ik heb nog nooit geblowt :)
|
Citaat:
|
nieuwsgierig
|
Citaat:
|
Heb tot m'n 17de volgehouden niet te blowen in een blow-rijke omgeving. Toen begon ik anders tegen de dingen aan te kijken en leerde meer over de mindere schadelijkheid van blowen. Toen was de keus snel gemaakt :D
|
uhhhh nou tis heel stom...........omdat me broers het me aanboden...enou wilnz m er vanaf helpen.....haha. nu omdat ik de werkelijkheid wil ontsnappen.
|
Citaat:
|
ik had er veel over gehoord, en toen wou ik t zelf ook wel es proberen.
|
Citaat:
|
ik was er eerst tegen, toen begon ik nieuwsgierig te worden naar hoe het nou zou zijn om stoned te zijn... :)
toen heb ik het eens uitgeprobeerd en jah... je kent het hè.. nu zit je eraan vast:p |
Citaat:
|
nieuwsgierig naar t effect
|
Bende kalvers.... aaargh krijg het ervan als ik dit hier allemaal lees.... drugs are bad !!!!!!!!!!!
Stomme pubers.... in plaats van aan nen joint te trekken zoude beter nen lekstok in ulder mond steken........ Zucht........ kan mij daar zon in opjagen hé........ PUBERS !!!!!!!!!! |
Uit verveling.......
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:22. |