![]() |
Heb je tics?
Zo ja welke?
|
nee
|
niet allemaal tegelijk :)
|
heb je haast?
|
nee :(
|
Iedere minuut roep ik: "Yay!"
Kan er ook niets aan doen :o |
Niet dat ik weet.
|
ik kan het niet nalaten om op elk ..dIng..elk IeTs een bepaald ritme te gaan tikken met mn vingers. een ritme van een bepaald metal liedje ofzo drum ik op de tafel of op de tv of weetik het.
|
nopez
|
Ik mot altijd iets in mn handen hebbe. En als ik dan iets heb als een pen of potlood, draai ik dkie steeds rond...
|
Volgens mij niet echt. :/
|
Nope, geen.
|
als ik praat bewegen mijn handen heel vaag mee..
en neit normaal maar echt best domme dingenn enzo |
Ik tel altijd het aantal letters in een ondertiteling en dan is het leuk als het een 10-tal wordt :o
|
Citaat:
|
Als ik me verveel zit met mijn vinger aan een plukje haar te draaien. Dat schijnt door anderen nogal irritant gevonden te worden. Ik schijn het altijd te doen, dan blijkbaar onbewust :)
|
Citaat:
Ligt aan de film ;) |
Citaat:
Jaaa, dat is het! Ik heb wel een tic, want ik doe dat dus ook altijd. :o |
Ik draai nooit de tube tandpasta dicht. :o
|
op mijn afstandsbediening van de tv kan je op een knopje drukken en dan zie je de tijd
daar dtruk ik dus heel vaak op. niet omdatik wil weten hoe laat het is (er staat een klok bovenop de tV) maar dan tel ik af tot de minuut vol is |
ik moet iets in handen hebben, een pen ofzo. en als mn handen dan niet bezig zijn, ga k nagelbijtten:S
|
Ik teken op mijn handen :P
|
Citaat:
De vraag is, hoe kom je er van af? |
Te veel om op te noemen
|
Ja.
|
Citaat:
|
Als ik over straat loop, het aantal stoeptegels tellen. En dan zorgen dat ik er precies oploop. Dus niet met een voet tussen twee tegels in....
Best raar, heb het niet altijd. Maar als ik eenmaal begin gaat het de hele dag door! |
Ik vind t eng om met z'n tweeen op 1 smalle trap te staan :)
|
In een gesprek draai ik automatisch bepaalde woorden om. Helaas nog niks frappants ontdekt. Ik draai ook vrij vaak met een vinger om een haarlok. Symmetrie en evenwicht zijn belangrijk! Een tik op mijn rechterschouder blijf ik minutenlang voelen, terwijl links 'vrij' is.
|
Niet dat ik weet.
|
Citaat:
|
Niet dat ik weet
|
met mijn ogen knipperen, altyd ritmes tikken, kauwen op pennen, keelschrapen, mn armen zegmaar overstrekken.... zo kan ik nog wel een tydje doorgaan :p ...
|
I am one big weirdo!
|
Citaat:
Maar ken wel een aantal die een nogal zeer irritante tic hebben dat ze telkens op shift drukken en Zo TyPeN en de "en" en "uh" zitten andersom :p SnApJuH??? |
Ik moet altijd iets in mn handen hebben of ergens aan friemelen, kan nooit gewoon met lege handen zitten ofzo.
|
Citaat:
Jij zult het je hele leven blijven doen. :p |
Ik heb alleen tacs.
|
nee
|
dingen kapot maken en/of demonteren.
|
ik bijt nagels, maar dat is zeker meer een slechte gewoonte.
slechte gewoontens zijn wel moeilijk af te leren trouwens...... |
*vraagt aan mama*
ik: maaaaaaaaaam heb ik tics? mama: nee hoeso ik: gewoon mama: denk je dat je dat hebt dan..... |
Citaat:
|
met mn voeten wiebelen als ik tv kijk, schijnt irritant te zijn :confused: missch doe ik het wel expres ook :o
|
Ik zit altijd aan mijn kop te friemelen onder de les, bijvoorbeeld aan mijn haren ofzo. Of ik wrijf steeds over m'n voorhoofd. Blöd is dat! :S
Ripper |
Polsen, enkelgewrichten en rechtertenengewrichten kraken :|
Ik moet altijd iets in mijn handen hebben en daar verdiep ik me dan ook echt in :rolleyes: (gras plukken oid). En soms heb ik wel eens een knippertik. Dat is echt zó irritant (om naar te kijken, maar als je het zelf hebt is het nog irritanter). |
Ik begin tic-topics een beetje zat te worden :o
|
Khad vroeger altijd (en nu nog wel es) dat alles gelijk moest wezen. Dan stapte ik met me rechtervoet tussen 2 tegel, dan de linker ook. Dan de rechter op n hele tegel, dan de linker ook. Met me linker hand ff krabben aan gezicht ofzow, rechter ook. In me linker oog wrijven met me rechterhand, dan in me rechteroog met me linkerhand. En als die linkerhand dan 2x gaat, dan met me rechterhand in me linkeroog.
And so on, and so on. Maar nu ist meestal (en da was vroeger ook zo eig) dat ik altijd iets vast moet hebben, dat als er een blokkie los is van me beugel (jah die heb ik nog steeds, long story, maar de 28 v/d volgende maand maggie eruit en btr ff n beugel dan n verbouwde bek om het maar zo te zeggen) maar kmoe dan altijd dat blokkie verschuiven en bij losse tanden vroeger t zelfde. En 1 ding is bijna om me dood te schamen, maar k lig vaak op me rug in de stoel... Me armen onder me knieen en dan lig ik op me rug.. Al1 als k alleen ben of met me moedr en broertje ofzow, die zijn t gewend tegen me ass aan te kijken:D :o maar ga ik nat. nie bij anderen doen, lijkt me nie egt sociaal. Maar kvind t egt betr zitten op me rug...:) |
Citaat:
Dat weet je niet, er is een verwaarloosbare kans dat ik het ooit afleer :) |
eum moa ik denk nie dat die serieus zijn
ritme's tikken , gras plukken , min ring an en uit doen , ja zo zulke dingen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42. |