![]() |
als jullie muziek luisteren he..
dansen jullie er dan ook op?
of moet ik me nu ernstige zorgen gaan maken om mijn geestelijke gezondheid? |
Maak je maar vast zorgen ;)
|
:(
|
Nee altijd. Skank it up baby. Ik wil ook nog wel eens zingen voor de spiegel met een haarborstel in mijn hand. Of springen.
|
Citaat:
|
welnee kind, dat ligt echt niet aan jou, hoor;) muziek is juist om op te dansen. *meestal dan;)*
|
Mijn muziek leent zich meer voor stoere poses met plasticen zwaardjes vrees ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja tuluk! Althans meestal zit ik opgewonden op m'n stoel op en neer te wippen..
~two sounds are better than one tututuut techno man~ |
oooooh
IK DANS ZOVEEL! dansen op muziek is geweldig:) vooral voor die spiegel als je helemaal alleen bent! |
en springen is leuk:)
en dan wiebellen en twisten enzo, ja! en dan met je borstel voor je spiegel meezingen "you're hair is EVERYWHERE" (dashboard confessional, heerlijk meezing nummer:)) oh, dat is hemels... |
Doe je haar met een gitaaaaar...
|
Als ik me vrolijk voel :o Ach :o
|
~ ik houd van dansen en muziek ~ :P
|
Citaat:
hehe, ik dans niet maar kan wel in een trance raken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik loop altijd rondjes door de kamer met dansende bewegingen
ik zet meteen de muziek hard aan als iedereen het huis uit is en maar lopen lopen lopen hahahhhj helaas gaan die pondjes er maar niet van af! |
Citaat:
Zo'n stumperd ben ik niet! |
Citaat:
|
Ik begin me dan nogal
euhm diva-achtig te gedragen zoals een travestiet En ik ben dan nog een vrouw! En m'n hoofd begint altijd als een gek wiebelbewegingen te maken, en m'n handen jeanetterige draaitjes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
achter de computer;
ga ik ronddraaien op m;n stoel meebléren, enzo... en anders gewoon op m;n bed springen <3 |
meeblèren is verplicht met thom yorke :)
|
Citaat:
|
gewoon doorblèren ;)
|
dansen/op de tafel trommelen/luchtgitaren etc.
|
om eerlijk te zijn ben ik er op dit moment mee bezig hehe.
hail! |
Citaat:
|
ik heb vaak dat ik de band zelf nadoe..
bijv. als ik Rancid luister dat ik hem keihard zet en dan gha ik altijd luchtgitaren en van die draaien maken die ze vaak doen als ze alleen moeten gitaren en dan keihard meezingen bij mijn spiegel en dan zie ik er heel cool uit. en bijv bij less than jake dat ik keihard meezing en van die gezichten trek die chris zet als ie hard zingt.. en NofX zing ik altijd keihard mee en dan van die Fat mike-faces trekken..:P :cool: |
ja, zo schud ik vaak met m'n kont @ jeniffer lopez
|
en bij adult. zet ik altijd meteen m;n zonnebril op
|
Citaat:
|
Ik doe vaak De Kamermosh.
|
Citaat:
|
Gewoon heel saai zitten of op bed liggen. Meestal is het in m'n kamer een puinhoop dat voor dansen weinig ruimte is.
|
ach dansen is een groot woord, ik drink wel op de maat
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hij zit me ook niet mee tegenwoordig :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
want die is hip. (y) (mijn topic is nog open :cool: ) |
ow, ik heb zelf nog niet geantwoord.
nou, als ik fashionista luister kan ik nooit stilzitten en ga ik door de kamer dansen of funky bewegingen maken op mn stoel. en als ik jack off jill luister ga ik raar doen. en verder zit ik altijd uiterst true te headbangen wat ik overigens niet kan. |
Hoe kun je nou niet-headbangen. Zo moeilijk is het toch niet?
|
Citaat:
headbangen is niet stoer als je kort haar hebt. en ik ben een beetje een kneusje, ik kan niet true kijken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:37. |