![]() |
Games voor snelle vingers
Gegroet lieve mensen,
Ik was op zoek naar spelletjes, waarbij het de bedoeling is zo snel mogelijk op knopjes te drukken. Een voorbeeld daarvan was Track & Field op Nes ( wie kent het niet?) Ook meende ik dat er zo'n Knudde ..... Spel was voor op PC. Kent iemand nog andere spellen die lijken op bovenstaande? Bij voorkeur PC-spellen omdat ik bij NES-spellen (via emulators) te langzaam lijk ( ik weet nog niet of het door mij of door mijn toetsenbord komt). Alvast bedankt. |
Ik heb dat Knudde spel. :cool:
|
diablo 2.
|
snel typ cursus word? :o
|
dat knudde spel zuigt heel zwaar kont
|
alles met 'olympic' erin
|
en mario party
paar van die debiele mini games zijn ook raggen |
mario ware, voor op de gba = bijna alleen knoppen raggen
|
simon-says, lijkt me dan presies wat je zoekt :D
|
Citaat:
|
je kan ook een psychish spel doen..waarbij je geen spel nodig hebt...maar dan doe je zegmaar hoe hard je op je toetsenbord kan lopen ofsow..
|
Typing of the dead
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijn er dan zo weinig van dit soort spelletjes? Dan maar gosu-strarcrafter worden :rolleyes: |
k had vroeger een spelletje...zo simpel als een doos..en daarbij kom je met zn 4e op n toetsebord...je was allemaal n balletje die stuiterende dingen moest opvangen..(3d) dat was egt tering gein...t is niet egt button-bashen, maar wel supersimpel..
t heette sheep..:S maar er zijn wel meerdere sheeps dus t is moeilijk te vinde...suc6! |
ssbm, maar dan moet je wel goed zijn :P Een wereld van asterix, inderdaad als hij meedoet aan de olymische spelen, en bij nhl en fifa moet je om een beetje te lopen ook altijd op een knopje slaan. Zelda WW tijdens de auction/veiling. Microman als je tegen de tank vecht.
Niet echt spellen die alleen om knopjes gaan, maar toch. |
Sydney 2000
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00. |