![]() |
swish 2.1
ik heb swish 2.1 en als ik het in html zet of een preview wil dan gaan de tekst over de kop en de kleuren kloppen niet meer!! :(
duzz mijn vraag is WAAr ligt dit aan???... :confused: alvast bedankt! |
weet hier niemand wat vanaf??? :confused:
|
Citaat:
|
Ik heb hetzelfde probleem maar bij swish 2.0 laat ie het wel goed zijn als ik hem omzet echt heel wazig mar wat heb jij swish 2.1 de legale versie of gekraakte?
|
gekraakte :p
|
het blijkt duz dat als je een gekraakte versie hebt dan dat soort dingen doet het is een soort van bescherming
duzz er moet nog eens een goed gekraakte versie komen zo weer een vraag beatwoordt (y) |
Citaat:
|
Ja idd een gekraakte versie heeft die bugs met fonts enzo ik ken het probleem daarom gebruik ik swish 2.0
|
ooohhoo jongens, pas op straks komt de leiding erachter dat het om gekraakte versies gaat.. :P
|
Bij de eerder versies van Swish was het zelfs zo dat ze als beveiliging het zo hadden gemaakt dat je met een gekraakte versie niet goed kon exporteren naar .swf. Je typte bijvoorbeeld "TEKST" in, en er kwam "XJ3FP" uit. Maar ja, voor alles bestaan oplossingen :).
|
Citaat:
ik vind het echt wel een goede grap :D |
ach ja ik hoop dat iemand hem nog eens GOED Kraakt!! :cool:
|
Citaat:
|
maar ik wil duz graag swish 2.0 weer gebruiken maaru hij geeft een read fout en dan kan ik het niet gebruiken!! :mad:
en die versie 2.01 die werkt duzz niet duz wat moet ik nou doen!! iemand???...... :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of gewoon het programma niet gebruiken. |
als ik hem opstart dan w8 die een tijdje en dan naar zo'n 20 seconden geeft die een read fout aan..... :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
jij bent de man!! :cool:
ik ben trots op je ! :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:54. |