![]() |
Eerst verkouden, toen diarree, nu overgeven
Ik ben 2 weken geleden behoorlijk verkouden geweest wat nu zo goed als over is (op een kuchje hier en daar na).
Tot gisteren, toen kreeg ik ineens last van m'n buik (of om het maar gewoon uit te spreken, diarree). Vanmorgen werd ik kotsmisselijk wakker en ga hoor..2x overgegeven :( Ik voel me hondsberoerd en lig het liefst de hele dag op bed. Je zou denken dat het met de verkoudheid te maken heeft maar die was zo goed als over en buiten dat kan je een verkoudheid/griep met deze klachten beginnen en niet eindeigen. Als ik me morgen nog zo voel moet ik van m'n vriend een bezoek aan de huisarts brengen, ook al ben ik daar zelf niet zo'n voorstander van (op z'n Brabants: 'Komt van eiges, gaat van eiges') maar dat moet dan maar.. Ik heb de hele dag nog niets gegeten en alleen maar water gedronken. Ik heb best wel honger maar durf niets te eten (heb er ook eigenlijk totaal geen zin in). Ook heb ik verhoging die aan het oplopen is, weliswaar niet hard, maar toch.. |
Je bent ziek, ga lekker in bed liggen, drink lauwe thee, eet beschuitjes, kijk tv, lees een stripboek... ziek lekker uit!!!
(Enne, m'n oma zei ook altijd;'Wat vanzelf komt, gaat vanzelf weg..' ze is noooit bij de huisarts geweest en dat heeft ze geweten; toen ze eindelijk ging, ging te laat.) |
Mja, ik ben ziek en het komt me behoorlijk slecht uit (niet dat het anders leuk is maar toch..) aangezien ik in mijn eerst echte werkweek zit (vandaag latste dag, heb tot dinsdag om uit te zieken).
Alles begint ook pijn te doen, griep dus ben ik bang.. Want vinden jullie, morgen naar de huisarts? |
Je hebt griep, doe geen moeite om naa rde dokter te gaan, die kan daar ook niets aan doen :) gaat vanzelf over...
|
Heb van net van half 8 tot half 11 geslapen en heb nu koorts..:(
|
Citaat:
Heel veel beterschap he!! |
Levensgevaarlijk wat jij hebt. Als je ermee onder de trein komt.
|
Citaat:
Overigens, misschien een kleine troost; ik ben ook ziek :( Eerst buikpijn, net overgeven.. blegh :( (en zaterdag heb ik een mondeling examen :( ). |
Beterschap Andijvie
|
Citaat:
Met vriendelijke groeten, huisarts Henk Mul. |
Citaat:
Hardstikke zwanger. Succes ermee (y) |
ik denk dat je je wat voorbarig te druk maakt. ik heb het zelf ook wel eens gehad (buikgriep) en dat was na 2 dagen weer over. dus om direct naar de dokter te gaan (na 1 dag) vind ik wat te overdreven. of je moet er meerdere klachten bij krijgen. als het langer dan 5 dagen (zoiets, k weet niet meer wat het precies was) aanhoudt, is het pas iets om je zorgen over te maken.
maar inderdaad, zoals al eerder gezegd zou het best kunnen dat je weerstand door je verkoudheid een stuk lager is. verder is er denk ik weinig verband met je verkoudheid. |
Neem een paracetamolletje zodat de koorts daalt en duik lekker je bed in en probeer zoveel mogelijk te slapen, dan heeft je lichaam de tijd om te herstellen en voel jij je niet heel de tijd zo ellendig. Wees gewoon een paar daagjes ff zielig, mag ook best een keertje.
Beterschap iig allebei! |
Ik heb voor het eerst sinds tijden een nacht héérlijk geslapen en vowl me vandaag 10x beter. Ik ben momenteel koortsvrij, even afwachten hoe dat vanavond is.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42. |