![]() |
Java-applets worden niet geladen
Ik snap dr niets meer van... Java staat aan bij internetoptiesblabla... en ik heb een runtime environment en toch wil tie geen enkel applet laden. En Flash en Shockwave enzo doet ie wel.
BTW ik heb ook JDK en al de progjes die ik daar mee maak doen het prima... Can somebody help me please? |
Flash & Shockwave is ook heel iest anders..
heb je java wel geinstaleerd? |
Citaat:
Hij heeft toch de JDK man! *zucht* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja heel leuk allemaal, maar de browser laat nog steeds alleen maar zo'n leuk driehoekje+vierkantje enzo zien...
weet iemand nou wel een oplossing? |
welke browser heb je?
|
gewoon IE, versie 5. nogwat geloof ik :)
|
ik had het zelfde problem ik had toen Internet Xplorer 6. Maar toen had ik maar mozilla gedownload. en bij mozilla deed ie het wel!dus toen ik mozilla had, had ik geen problemen meer
|
Citaat:
|
Oooh... ik weet het!
Ga naar Extra -> Internet opties -> Geavanceerd en zoek daar naar Sun Java gebruiken of zoiets. Vink dat uit en vink aan de Virtual Machine van Microsoft gebruiken. Nu moet hij het doen! :) Wel vaag... maarja... |
Java Sun? Dat zie ik nergens staan, wel JIT-VM wel ja
|
Jaaa... ook goed.
Je moet iig de VM van Microsoft aanzetten, en de overige Java spul (VM's enzo) van andere 'lui' uitzetten. |
mozilla dat is een browser. net zoals dat internet explorer een browswr is en netscape enz
veel succes ermee Laterz |
Citaat:
wat wil je nuz eggen? :confused: |
Citaat:
Java VM:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Voortaan ff lezen wat er nog meer is gezegd. ;) |
Citaat:
Was overigens JDK 1.4 |
Citaat:
wacht ik weet misschien al iets: eerst toen we nog WISH hadden deden die applets het ook niet... daarna kregen Planet Internet gloof ik en toen deden ze het wel en nu staat WISH dr weer op (zo niet weten waarom???) en doen ze het weer niet... |
Citaat:
Ik krijg WISH dr maar niet af... als ik het "gewoon" via configuratiescherm -> software doe, zegt ie dat ie dat en dat bestand niet kan vinden... ik kan ook verder nergens iets van WISH vinden, behalve een snelkoppeling die nergens naar verwijst. :S |
Winxp zeker?
|
Citaat:
|
Citaat:
IE moet het prima doen met de Sun plugin. |
Citaat:
Jemig zeg! :rolleyes: |
Citaat:
Het is absoluut geen fout die door de Sun plugin veroorzaakt wordt. Het gebruiken van de (slechte) MS plugin is niet meer dan een lapmiddel. |
Citaat:
IE 6 met JDK 1.4, en daarna een applet laden? Dat het met de Sun Java niet werkt, zal te maken hebben dat de applets geschreven zijn voor de VM van MS, die speciale functies heeft ofzo (wat ik dus niet zeker weet ;))... Maar goed, heb jij een oplossing op de vraag dan? |
Citaat:
BTW: Hij heeft IE 5, niet 6. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15. |