![]() |
Kapotte USB poorten
Ik heb sinds een jaar de A7V333 met 4 USB ingangen maar nadat ik de computer een paar dagen geleden van mijn ouders naar mijn kamers had verhuisd....deden de USB poorten het niet meer...ALLE VIER....zou iemand hier een oplossing voor weten (naast een PCI kaart)
Greetz Sublime |
Je hebt het met meerdere USB apparaten geprobeerd?
Heb je ook al geprobeerd de USB drivers opnieuw te installeren? Of de drivers van je MOBO? |
|
Ik heb Windows xp + service pack 1, dus die zou het gewoon instaleren en van te voren deden ze het ook altijd. Ze zijn alle 4 kapot..
Greetz |
Druk eens op Windowskey + Pause/Break. Windowskey is toets met het windows-teken. Pause/Break-key zit boven de Page Up meestal. Die tegelijk indrukken, krijg je System. Dan naar Hardware en klik dan op Device Manager. Dan zie je een lijst met hardware. Kijk eens of je gele uitroeptekentjes ziet staan ergens?
Heb je al op www.windowsupdate.com gekeken? Naar Service Packs staan daar ook device drivers namelijk, en mogelijk fixes die voor jou relevant zijn. |
hmmmz nee ze zouden gewoon moeten werken....ik vermoed dat het eerder iets met de stroom te maken heeft...maar wat...
greetz |
Ik zou even in het BIOS kijken of 'on-board USB controller' wel op 'all enabled' staat...
|
Waarmee test je of ze werken? Misschien is die USB device wel stuk. ;)
USB muis van een kennis lenen ofzo, of testen bij een andere computer. USB muis is goed omdat die weinig stroom slurpt. |
Muis werkt gewoon want die heb ik nu gewoon in de P/S2 poort....maar gisteren na lang zoeken op tweakers heb ik denk ik t antwoord gevonden...ze zijn gewoon kapot...:( dan maar pci kaartje kopen...
Bedankt...greetz |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58. |