![]() |
creatieve mensjes gezocht!
ik ga voor ckv3 verliefde paartjes fotograferen.. zo van 6 tot 80 jaar oud zeg maar.. heeft iemand misschien ideetjes wat ik daarna dan met die fotoos kan doen??
|
ik snap er geen moer van..
doe van dat plakplastic erover en gebruik het als behang |
Een collage is altijd mooi.
Wel eentoning. Het is al zoveel gemaakt hé?! Je kan je foto's bijvoorbeeld groot afdrukken en beschilderen: heel kitsch. Of bij het fotograferen werken met een roodfilter! Het geeft een dromerig beeld (beeld is dan rood en past goed bij thema:koppels) Welja, have fun! |
Je kan ze wel inporteren in flash, inscannen en dan een prachtigte collage op internet maken, dat je ze een voor een laat zien..
Misschien kan het dan op de homepage van je school staan...(maar dat lukt nie iedereen, je moet wel een beetje flash snappen) Misschien kan je een prullenbak opverfen en beplakken met foto's..... Of een liefdesboek maken.... Succes |
het maken van placemats is ook grappig. vooral als je ook een exemplaar aan de gene geeft die er op staat!
|
Thx voor jullie ideeen!!! Nu heb ik weer wat meer inspiratie enzo!
|
Bewerk ze. Niet op de computer, maar knip&plak&schilder e.d. Probeer eerst wat uit met (kleur)kopieen, want als het mislukt is het zonde van je foto.
Wat je ook kan doen is eer zwart/wit kopie maken ( wel zo groot mogelijk ), en de kopie ondersteboven op een ander papier leggen ( dus zodat de inkt van de kopie het andere papier raakt ) Daarna doe je op bijv. een prop wc papier wat thinner ( verfverdunner ) en ga je met die prop over de achterkant van het papier. Zo druk je de inkt af op je andere vel ( t wordt wel wat vager, maar als je het goed doet wordt het heel mooi ) en kan je het daarna bewerken |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28. |