![]() |
zelfde telefoonnummer?
Ik ben van plan om een nieuwe mobiele telefoon aan te schaffen, maar ik vroeg me af of ik dan mn ouwe nummer kon houden...weet iemand dat???
|
Ja, als je abo hebt wel (bij prepaid niet, tenzij je alleen t toestel koopt)
|
Citaat:
tot nu toe dacht ik dat je altijd je nummer kon behouden :o |
ik weet alleen dat (nl. pas nieuwe foon gekocht)
je bij Hiprepay als je een nieuwe foon koopt je ouwe simkaart daarin kan zetten (je houd je oude nummer) en dan kan je de gekochte simkaart opsturen tegen 10euro beltegoed. |
ik geloof alleen de overstap van abonnement naar abonnement.
|
Wat een speculaties, alweer.
Vraag het even na bij de winkel waar jij je telefoon wilt kopen. |
Ik heb laatst ook een nieuwe telefoon gekocht en ik kon m'n oude nummer wel gewoon houden. Abonnement of prepaid maakte niks uit. :)
|
Citaat:
|
Ligt eraan bij welke maatschappij je gaat, is het dezelfde kan je je nummer houden (SIMkaart overzetten), is het eena ndere, dan niet geloof ik.
|
Ik was dat ook van plan, en wilde ook graag mijn nummer behouden. Heb het nagevraagd bij de Primafoon (ik heb overigens KPN prepaid). Toen wilde het mens mijn sim-kaart zien en toen ze die gezien had bevestigde ze dat het kon, als ik maar bij KPN prepaid bleef. Voor de rest weet ik het niet. Volgens het mens van de Primafoon lag het eraan wat voor sim-kaart je had.
|
Citaat:
En anders wissel je toch gewoon de simkaarten om...? (Moet je niet zo'n ding met simlock (of hoe dat ook heet) hebben natuurlijk.) |
Yup, dat kan. Een vriend van me heeft dat ook gedaan. Het kan altijd als je abonnement hebt en volgens mij kan het nu ook bij een aantal netwerken als je gewoon een kaart hebt d8 ik???
|
Als je bij hetzelfde netwerk blijft kan het wel.. ennem.. ja met een simlock vrije telefoon kan het volgens mij ook..
En verder zou ik het niet weten.. probeer het zou ik zeggen :) |
Hmmm.. Ik had twee jaar geleden een ontzettend mooi nummer, de SIM-kaart heb ik nog, maar het nummer is uitgeschakeld. Nu heb ik weer een ander nummer (vergeten het nummer te behouden, ja, heel stom). Maar kan ik na dit abonnement mijn oude nummer weer activeren?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:32. |