![]() |
naakt zonnen
wie van jullie heeft er van de zomer naakt onder de zon gelegen? ik zelf niet ben een beetje te verlegen voor :(
|
Nee, ik houd niet van zonnen.
|
Naakt onder de zon gelegen.:p
Mooi verwoord. (y) |
ik niet
|
ook niet
|
Citaat:
|
Naturisme... Het beste onder de zon. (y):p
Zelf vind ik het overigens niet nodig m'n eikel te bruinen, oid ;) |
nee
|
Ik niet, zou het best doen maar dan op een plek waarvan ik zeker weet dat er niet meer mensen zullen zijn/komen dan mijn vriend en ik.
Hetzelfde geld voor naaktzwemmen, wat ik best eens graag zou willen.. |
Citaat:
|
Wat heeft naturisme met seksualiteit te maken?
|
Waarom zou ik? Kijk, dat je als vrouw ook bruine borsten wilt kan ik me voorstellen, maar bruine ballen als kerel...? :confused:
|
Citaat:
|
heb het ook nooit gedaan..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een sauna is dus ook geen oplossing.. |
Ow nee dat durf ik niet eens
|
nee.. ben ik iets te verlegen voor ;)
hoort dit bij seksualiteit... :p |
Pfft, ik moet er niet aan denken.
Niet omdat ik het niet durf of zo, maar ik beeld me dan in dat mensen naar me staren en zo. En ik vind gewoon dat het niet zo nodig is. |
Citaat:
|
Citaat:
er bestaan ook kleinere saunas die je kunt afhuren voor een paar uur echt leuk om met je vriend te doen(y) |
Nee ook niet topless..
|
Ik niet
|
Nee ook niet topless
|
Ik had wel naakt in de tuin willen zonnen .. het staat zoveel mooier. Maar de buren kunnen vanaf zolder wel veel zien, dus ik heb het toch maar niet gedaan.
|
Vanaf m'n geboorte tot nu elke zomer wel een keer.
|
alleen topless
|
Citaat:
had trouwens een dillema. Ik kon jou quoten, maar *booh* ook :) |
Ja.
|
Nog nooit gedaan, maar niet omdat ik er problemen mee heb.
|
Citaat:
Mijn buurvrouw zont wel altijd topless in de tuin, echt in maart (brr) ligt ze er al elke middag. Leuk uitzicht van achter mn bureau (n) |
Citaat:
Nudisme is iid in je blote jox wandelen ook niet echt sexualiteit, maar je kan het wel sexueel maken ;) |
ik wel, jammer dat het er nu te koud en nat voor is...
|
Nee, maar binnenkort ga ik het weer presenteren op het naakstrand!
|
dit is dan weer zon typisch voorbeeld van scholieren.com...
er word gevraagd wie er naakt hebben liggen zonnen deze zomer.. dus degene die dat WEL hebben gedaan!!! beginnen die achterlijke sjakies van ¨ik niet, ik niet¨. damn zo fucking dom!!! btw, ¿waarvoor zou je naakt gaan zonnen? net of je ook op straat in je bloodje loopt en iedereen ziet dat je beetje verkleurd bent op die plekken waar dat anders nooi zichtbaar is... antwoord op de vraag: het zijn meestal mensen die gezien willen worden.. de mensen die in hun normale leven een beetje op de achtergrond blijven en hierbij zich gelukkig kunnen voelen.. ( zei dus meestal... dus niet van ¨altijd¨. dus niet van dom comentaar, ¨van helemaal niet!!¨, ¨ik doe het om iets heel anders¨!!) |
Bil-worst, wat ben je ook een fucking domme lul, jij zont toch ook niet naakt?! :evil:
|
ik zon bijna altijd topless, gewoon omdat het mooier is, en niet alleen in bed maar ook gewoon bij bepaalde kleding, ik heb deze vakantie 1x met een vakantievriend ergens beschut in de duinen helemaal naakt gezont, ikvond het egt heerlijk, lekker windje over je lichaam, maarja ik vind naakt zijn zowieso lekker, ik ga alleen niet zoals sommige meiden zonder schaamte net voor de branding naakt liggen met me benen wijd :P
|
Ik heb het niet gedaan, maar ik zou me er niet voor schamen.
|
Citaat:
|
perseus klein kind ga huilen.. die bil-worst of wat heeft wel gelijk
|
Citaat:
|
wel topless in een bootje :)
niet naakt :p |
Citaat:
En zeker Perseus zou ik niet voor klein kind uitmaken, hij is volwassener dan jij... |
Citaat:
ennuh wilde niet intelligent overkomen, maar dacht dat ik eindelijk ook iets wist :p nee dus... |
ik niet
|
Citaat:
|
Yep, gedaan deze zomer. In een sauna en het was heerlijk. :)
|
euhm nou geheel naakt niet.. wel topless en een super kleine string aan.. van een afstandje leek het wel naakt :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25. |