![]() |
Wat doe jij in de eerste tussenuren van het schooljaar?
aangezien je dan nog geen 'interessant' huiswerk hebt ofzo...
ik ga op internet rondneuzen en uiteindelijk kom ik altijd weer hier terecht... en jij? |
ik verveel me altijd dood, omdat er niemand is van mijn vrienden die samen met mij een tussenuur heeft, en hier valt altijd wel wat te beleven....dus :D
|
Dan zorg ik ervoor dat het geen tussenuren meer zijn, ik 'vergeet' de lesuren erna gewoon :o ;) en ga lekker naar huis...
*bluft een beetje* :o |
reageren op deze topics ;)
zoals nu :D |
ik plan mijn aanwezigheid op school altijd zo in dat er geen tussenurenin voorkomen:o
|
Wij hebben wel internet op school alleen mogen we er niet op :(
Die rotzakken :o :mad: |
ik ging (:D) altijd gewoon met een stel klasgenoten wat drinken in de kroeg.
Wel handig natuurlijk als je midden in de stad op school zit naast een kroeg. |
tis jammer dat het nu regent.. anders kon ik lekker in de zon gaan zitten ofzo... maar ja.. ben nu aangewezen op de enige enigzins vermakelijke bezigheid.. internetten.. anders zou ik me gruwelijk dood vervelen.. omdat iedereen al uit is.. en ik nog stom wiskunde moet doen... :(
|
dat zie ik wel als ik weer naar school moet... ze plannen het bij ons zo in, dat ik eigk geen tussenuren kan hebben... In het begin zal ik vooral (als t niet regent) buiten zitten, voor de school, bijkletsen enzo.
|
In het begin van het schoojaar had ik altijd gruwelijk veel tussenuren. Je kon nooit op de computer omdat deze in het begin van het jaar niet gebruik mochten worden tot alle leerlingen hun nieuwe schoolpasjes hadden.
En je had geen huiswerk.... dus je kon je lekker dood vervelen! |
S&s
|
Ik zit nu in een tussenuur en ik ben gewoon lekker thuis.Bij ons op school mag je internet alleen voor 'school-doeleinden' gebruiken en als je dat niet doet ben je je pasje voor een week kwijt... :( Verder ben ik zowat de enige met een tussenduur dus ik ging gewoon naar huis... :P
|
Als het mooi weer is met wat klasgenoten buiten zitten, als het regent zoals vandaag in de kantine. Soms probeer ik wat huiswerk te maken of ik begin met het lezen van een boek voor literatuur. Internet kan bij ons op school, maar er wordt tegenwoordig steeds gecontroleerd op welke site's je zit, dus forummen zit er voor mij niet in.
|
geen idee, ik denk toch echt huiswerk aangezien ik een vrij moeilijk theorie gedeelte heb en t vreselijk druk krijg, dus dan ga ik al mijn tijd benutten.
|
Ik heb on-ge-loof-lijk veel tussenuren.
Maandag heb ik zelfs 4 tussenuren, ik speel veel tafelvoetbal, soms wel 20 keer per dag! :D |
Citaat:
|
Bijpraten met mn klasgenoten die ik dan te lang niet gezien heb. En als ik de enige ben met een tussenuur: teksten zoeken voor mn handelingsdelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bijpraten met vrienden, huiswerk maken, soms kaarten, tijdschrift lezen in de bieb, computeren etc...
|
Zo'n zelfstudieuur maken. We moeten per module (6 weken) 20 van die zelfstudieuren maken, dus is het altijd handig om even een paar binnen te halen in een tussenuur.
|
Nou bij ons is het vanaf de eerste week al werken, motten dan aan casussen en andere opdrachten werken, dus dan kun je de tussenuren goed gebruiken.
En mochten we toch nix te doen hebben: lekker puteren in de mediatheek of de computerlokalen. :) (y) Eerst hadden we nog Windows NT, had ik een hartstikke langzaam werkgebied :o (n) dus als ik wilde puteren ging ik dan liever naar huis. Nu hebben we lekker XP op school :cool: lekker snel! (y) Dus komende half jaar zal ik wel wat meer puteren op school! (y) |
Heb 8 (!!) tussenuren in de week, 4 tussenuren heb ik tegelijk met andere mensen dus dan wordt het gezellig beetje praten, heb verder twee tussenuren achterelkaar zodat ik gewoon lkkr naar huis ga en de andere twee tussenuren ga ik denk ik voortaan maar gewoon in de mediatheek doorbrengen (maar internet mag alleen maar gebruikt worden voor schooldoeleinden (n) )
|
met allemaal vriendinnen en vrienden gezellig doen op school,gister ging ik ff de stad in met wat mensjes..
|
Naar huis.
|
He-le-maal NIKS.
Ik zit in een studienis en lees een boek of zo. |
Naar de Shell, eten halen :)
|
Citaat:
moet bijvoorbeeld over 5 weken, 5 boeken uit hebben en er boekverslagen van hebben gemaakt (n) ik klets en lees dus vooral tijdens m'n tussenuren. |
In tweede ging ik altijd naar de stad of tafelvoetballen..
In de derde altijd naar zo'n jongen uit mijn klas (en daar bleven we dan nog een paar uur gamen :D) En nu nog een keer derde..weet ik niet, ik heb niet echt vrienden in mijn nieuwe klas, dus ben benieuwd. |
Kletsen, kijken naar een vriendin die Magic aan het spelen is (hoe saai), vandaag voor het eerst huiswerk gemaakt in het tussenuur, naar de supermarkt. Ik ga nooit achter internet op school. (kost geld :o (n) )
|
Mwah het zelfde als altijd, vervelen, rondhangen, roken, naar de stad, snoep kopen, muziek luisteren, piano spelen, internetten, lezen, van alles dus.
|
Helemaal niks!
|
Citaat:
(wij hebben in coevorden ook een shell bij de school in de buurt. :D ) |
ff naar mn kamer terug om daar wat te eten, op school internetten, alvast wat vooruit werken, dingetjes regelen die nog niet geregeld zijn, etc..
|
hmm, als ik een tussen uur zou krijgen.. dan zou ik denk ik mijn huiswerk maken.. Niet nu gaan lachen ofzo van dat doe je toch niet want ik heb echt een hele berg en ik moet nu zelfs op lowlands een toets gaan leren..:mad:
|
ik heb vanaf de 1e dag al huiswerk, dus dat of anders gewoon met anderen uit mijn klas die een tussenuur hebben praten.
|
klooien
bij vriendin in de les zitten ;) |
Gewoon in de aula wat met andere mensen kletsen.
Of huiswerk maken, want dit jaar kregen we gelijk met ons rooster al planners voor Nederlands, Engels en maatschappijleer, of naar de stad voor een Bakkertje-Bart-sessie ofzo.. |
In de zomer gingen we altijd in het zonnetje zitten of voetballen (ja voetballen), en in de winter in de aula rondhangen, met dichtbijwonende vriendinnen mee naar huis, naar het winkelcentrum, muziek luisteren, we verveelden ons nooit
|
muziek luisteren en elkaars agenda's onderpennen
|
in de kantine zitten, beetje muziek luisteren, koffie drinken
anders et dorp in, gratis koffie halen :o :p |
muziek luisteren :)
Naar mn oude school :o In emmen rondhangen huiswerk maken (dan hoef ik het thuis iig niet meer te doen) |
Naar huis
|
eten zodat ik geen honger krijg
naar buiten siga'tje met andere mensen praten huiswerk maken doelloos rondwalen in de school heel veel drinken zodat je vaak naar de wc moet en wat te doen hebt. |
Buiten zitten, huiswerk maken, kletsen, kaarten, enz.
|
Naar buiten gaan
|
naar de winkel wat lekkers halen.
|
Citaat:
|
ik ga altijd ff basketballen met een paar vrienden.
|
me kapot vervelen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41. |