![]() |
verwarrend
Tis erg ingewikkeld, maar zal proberen et uit te leggen.
Een goede vriendin van mij had verkering, maar ze ging heel veel met een andere jongen om. Toen dat over was, belde ze iedere avond met weer een andere jongen. Dit heel lang. Toen ze op vakantie was, is ze vreemdgegaan. Ondertussen vond ik die jongen waar ze wat mee had wel leuk, maar ben er niet op in gegaan. Na de vakantie heeft die jongen het na lang nadenken toch maar uitgemaakt. Na 2 dagen vroeg ie mij al verkering, want hij vond mij al wat langer leuk, maar dat vond ie zo gemeen voor me vriendin. Ik heb dus ja gezegd, omdat het toch uit was. Kep et eerst aan me vriendin gevraagd, maar die vond et nie erg. Maar nu ontwijkt ze me wel. :S Ik snap er nix van en de jongen waar ik nu dus wat mee heb ook niet. Maar ondertussen heeft me vriendin al verkering met die jongen waar ze mee is vreemdgegaan. Maar nog blijft ze me ontwijken...:S |
Vraag eens aan je beste vriendin of ze het echt niet erg vond. Ik zou het namelijk wel erg vinden, maar dat niet zeggen..
|
Citaat:
|
Tjah, typisch vrouwen he. :o
|
Citaat:
|
Ze is denk ik te trots om toe te geven dat ze het wel erg vindt, aangezien ze zegt dat ze het zelf ook had uitgemaakt als hij dat niet had gedaan.
|
kheb ook zoiets meegemaakt.. ben die vriend nu ook echt kwijt. bij mij was t wel anders, ik snap het idd niet, omdat ze nu een andere vriend heeft. toch zou het kunnen zijn dat ze gewoon niet zegt wat ze denkt, vraag haar om heel eerlijk antwoord te geven, maar wordt niet boos ofzo.. wacht op dr reactie en anders kun je ook niet veel meer doen
|
Dank jullie voor de reacties! Ik was al bang dat et toch wel aan mij lag...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:52. |