![]() |
Jou perfect avondje uit...
Bios,Danscafe,Cafe,Disco,Lounge,Sjiek Dineren,Ophalen met paard en wagen,Naar musical of Theater,Naar museum,Febo,een of ander Festival,Kijken naar de sterren hemel?.....Hou ziet jou ideaale avond eruit als je vriend/vriendin je mee uit zou nemen?
|
Pff alles is leuk met hem. Zelfs rondhangen. Dat is eigenlijk nog het leukste, dan bots je steeds op nieuwe dingen. Of op café gaan. Of new wave-feestjes, ja dat is eigenlijk nog het leukste.
|
Ik vind naar een romantische musical echt geweldig. Elkaar vast houden, en alles goed volgen. Daarna heerlijk bij elkaar liggen in bed en nog lekker romantisch napraten..
|
Als je verliefd bent is alles leuk. Zelfs de trein missen, in de regen op het station moeten wachten en horen dat er geen treinen meer rijden, vergeten zijn het restaurant te reserveren, en uiteindelijk veroordeeld zijn tot shoarma in de plaatselijke snackbar en voor de rest lauw bier uit blikjes thuis. (y)
|
Citaat:
|
'JouW perfect avondje uit...'
Ehm... naar zonsondergang op strand kijken, daarna in de duinen naar de sterren kijken met geluid van de zee op de achtergrond (y) Geweldig gewoon! |
GEWOON MET ZOVEEL MOGELIJK MEIDEN NEUKEN!!!! :cool:
ALS HET MOET MET MEERDERE TEGELIJK!!! (y) FOOIJDONK (y) |
Citaat:
|
gewoon, gezellig filmpje kijken thuis, hoef niet perse ergens heen ofzo. gewoon alle rust voor onszelf.
|
Nieuwe: over een koud en winderig strand lopen, struikelen over aangespoelde rotzooi en de zilte zeelucht in je opsnuiven...
...waarom oh waarom heb ik hem niet meegesleept? Ik had hem makkelijk kunnen hebben... en nu is het vast te laat :( *schopt hoerige blonde alto-sloerie die van haar slachtoffer af moet blijven* |
Citaat:
|
gewoon een beetje thuis op de bank hangen een film kijken :)
|
Citaat:
|
FOOIJDONK ROT TOCH G*DVERDOMME EEN SNERT EIND OP!
waarom is die k*tgozer nog niet gebant ?!?!!?!?!?!?! // als jij nog niet eens voor dit gedrag gebant wordt, dan lijkt het me heel sterk dat ik hiervoor op mijn kop krijg :( |
PAS OP MAG NIE SKELDEN HE
ANDERS LOOPT KRUMMELS SO OM EEN BAN TE VRAGEN (y) FOOIJDONK (y) |
Citaat:
Kan dit topic niet bij het grote dates/ wat moet ik doen met mijn dinnetje topic? |
Ehmmmm seffe zien :)
'K was laatst naar een musical geweest. Gewoon spontaan avondje uit omdat we niks beters te doen hadden, nahja goed eerst zijn we dus ff de mall binnen geweest. Aantal dingentjes gekocht, de tickets gekocht en toen naar de show gegaan "Dracula - a chamber musical" De musical was (y) zeer goed gedaan, sfeer was geweldig en mijn vriend en ik vonden het allebei supertof, de musical eindigde vrij vroeg (10 uur) dus hebben we wat gegeten en toen naar mijn huis gegaan en nog ff tv gekeken en toen samen in slaap gevallen. Op zich is dat toch wel 'n heel perfect avondje uit ;) yup! |
Citaat:
|
Citaat:
go morgan *w00t* |
Citaat:
|
gewoon net als vanavond de discotheek in (y)
|
Eerst ergens uiteten en dan heel romantisch naar een danceparty!
|
Citaat:
romantisch en leuk :) kijken naar de sterren in de hemel is wel iets goedkoper :P |
Ok ik laat mn romantische geest even vrij:
Allereerst een vakantie in het ondergesneeuwde parijs of londen. Hij en gaat ff boodschappen doen en neemt een bossie bloemen mee met de boodschap dat hij me om 7 uur komt ophalen en dat ik wat moois aan moet trekken. Hij gaat weer weg en ik ga me aankleden. Hij moet nog wat regelen. Ik doe een mooie langer jurk aan en wacht tot hij me op komt halen. Hij komt een een kar met mooie paardenervoor met een chauffeur. We gaan uit eten en na het uit eten gezellie teruglopen onder de sterren. Weer terug in de tent hete stomende sex. Ok nu irl: Uit eten, bios en hete stomende sex. Wel de liefde sex...niet de lust sex. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk zelfs dat, vooral in het begin van een relatie, het nog het leukste is om gewoon ergens samen rond te hangen (of dat nou buiten in de kou is of binnen op de bank, doet er niet toe): veel leuker dan een hele vantevoren geplande uit-eten/bioscoop-avond... |
Citaat:
nee.. een film thuis kijke of naar de bios (geschikte film) en dan naar een gezellig kroegje,lekker uren lang gezellig kletsen of iets ete..of andersom |
Avondje? Dag is leuker. :)
Maar avondje; eerst samen douchen, dan mooie kleren aan en in een klein eetcafetje gaan uit eten. Daarna wandelen door stadje/dorp en een ijsje eten. Dan naar huis en met allerlei lekkers DVDtje kijken. En na afloop seksen natuurlijk. |
Mijn perfecte avondje uit is wanneer mijn vriendje mij compleet verrast :)
Fooldonk :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07. |