![]() |
Weggespoeld
Heyz mensen, ik ben na 1 dag Pukkelpop al weer terug...
De hele camping stond zowat blank na dat *** weer van gisteren.. Wel jammer... heb slechts alleen : All American Rejects, Alien Ant Farm en Rancid gezien..... :( |
|
kan ook in dit topic, maar wel kut zeg:| kon je niet gewoon blijven ofzo? of ging iedereen?
|
geld terug? :confused:
|
Dit las ik op het fok! forum:
KAMPEERDERS ZIJN OPNIEUW UITGEREGEND _______________________________________ Vier- tot vijfhonderd kampeerders op Pukkelpop zijn geëvacueerd. Het festi- val in Kiewit-Hasselt krijgt voor het tweede jaar op rij te maken met over- vloedige regen. De camping veranderde vorige jaar in een modderpoel. "We zijn greppels aan het graven en leggen waterpompen aan", zegt organi- sator Chokri Mahassine. De getroffen kampeerders zijn door de hulpdiensten onderbracht in een zaal. Zo'n 35.000 mensen woonden donderdag de eerste festivaldag bij. Pukkelpop duurt tot zaterdag en ontvangt 120 groepen en dj's. (c) VRT-tt |
niks mis met wat regen.
|
Now, let's all point fingers and laugh
|
Citaat:
|
Flashbacks.
Muhahahahhahaa! :D |
Citaat:
Hoe dan, niet zo zeiken. Smerig word je toch wel. En als je dat niet wordt op een festival doe je wat verkeerd. |
Citaat:
Citaat:
grappig he.... vind ik dus ook... NOT |
aw damn.
ik ga nu maar een moment stilte houden denk ik. er zaten daar een paar mensen die ik ken (waaronder loempia addict van dit forum). |
wat heerlijk dat ik niet ben gegaan :o
|
Ach, zo erg is het niet hoor dat je pennywise en de heideroosjes mist :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maarja, wel erg voor loempia addict. |
Citaat:
|
Citaat:
En de Heideroosjes komt ongeveer op de 2de plaats van favoriete band... Dus vind ut echt wel jammer dat ik ze mis... maarja.. |
Citaat:
|
Citaat:
Er gewoon nog iets van proberen te maken. Maar ja, ik weet niet hoe erg het was.. misschien praat ik wel heel anders als ik daar sta.. |
Citaat:
de 2e dag op pinkpop was ook redelijk erg. mijn tent was ingestort, dus moest ik bij iemand anders bivakkeren. maar ik ben echt niet naar huis gegaan ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
De straf voor het sell-out gaan van rancid
|
Citaat:
|
Hehe, klinkt gaaf, zoveel water :)
Op pinkpop zat ik in een legertent, dus alles was perfect drooggebleven. Wel kut op zich, twee vriendinnen van me zitten er, even informeren hoe het daarmee is. |
tss mietjes
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh crappy..naja k hoop dat rancid leuk was..
bekijk t aan de goeie kant en denk aan de bands die je hebt gezien (sorry voor men laming) |
Citaat:
|
Namens Mennuz op MSN:
Ik plas gratis in m'n broek, betaal ik geen 100 euro voor. |
Mennuz is rechtvaardig!
|
Hoe is het op Lowlands dan?
|
Droog, maar geluidsoverlast van de takkeherrie aldaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En wat zou jij doen als de weersverwachtingen voor de komende dagen op Pukkelpop alleen maar vet slecht met superveel regen waren, en al je spullen zoals, tshirts, broeken, slaapzak, kussen enz zeikesnat waren... EN WAAR WOU JE DIE DAN FF GAAN DROGEN ?? Ja precies.. Nu jij weer.... |
wat een mentaliteit, ik wil best een lichte long onsteking riskeren voor 3 dagen lol
|
Waarschijnlijk was het gewoon een heel slecht festival.
|
met uitzondering van de post hier boven me vind ik dat iedereen dus echt wel een vet PUNT heeft
tering wat ben je voor een miet, ik heb vorig jaar ook alle 3 de dagen in hetzelfde natte tenue rondgelopen, maar het was het zeker waard en als de heideroosjes 1 van je favo bands is, dan p00p maar in je oor |
Citaat:
1 Voordeel is wel: De Heideroosjes komen vaak zat hier in NL, dus die kan ik miss nog wel ergens dit jaar of vorig jaar live zien. En ja van Pennywise, tja dat is wel fucked maarja.... |
Citaat:
|
Citaat:
Whooo.... ik ben nu minder alto.... so fucking what..... |
Citaat:
Trouwens: ik zou terug gaan voor vandaag ja als ik jou was! Volgens mij is het ook wel redelijk droog! Okay wel modder, maar dat boeit niet. |
Wat een instelling heb je dan zeg, tering
|
Citaat:
D'r zijn ergere dingen in ut leven dan dat je een festival/bands mist hoor.... Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36. |