![]() |
[gfx] fender stratocaster
Illustrator-werkje. Ik denk dat ik ff een link post, i.v.m. de layout hier. :)
http://p-chez.endoria.net het kan zijn dat de kleuren of te dicht bij elkaar liggen, of dat de cirkel op de achtergrond vies van kleur is. m'n excuses, ik pas t nog wel es aan :p |
hmmm.. mja ik vind het niet echt wat, sorry.
|
Whoa kickass, met illustrator nog wel.
Good job bro |
very nice!
dude, witte strat.. :) |
op de bovenkant waar je de snaren vast hebt zitten nog van die metalen geleidertjes geschroeft dus de snaren lopen scheef naar het stemmechaniek en niet recht ;) :D
|
en je mist een handvatje op de element knop ;)
dat is niet een gewoon stokje maar een hendeltje met een dopje erop ;) :D |
Citaat:
Citaat:
Maar bedankt voor je reacties :) |
reclame :p
|
erg strak (y) ik had er alleen wat meer contrast in gegooid, maar ik zou het je niet na kunnen doen :) (y)
|
Supervet!!! alleen ik haat Fenders lol... maak es een dope Jackson! echt heel vet dit :)
|
Citaat:
En ik wil eigenlijk ook nog een Gibson Les Paul maken. Maargoed.. 't moet ook niet saai worden :p |
Die Gibson is uiteraard ook goed :D
|
Citaat:
|
Gitaar is vet.
|
mooi en schoon. Maar ik hou niet van gitaren. :p
|
Dat is natuurlijk vrij dope, alleen had je beter een ander design gitaar kunnen nemen natuurlijk, heh.
|
Citaat:
|
Fenders zijn gay duh! :p
|
Citaat:
Ik vind het wel meevallen ;> Naja, ik ben ook bezig met een Gibson Les Paul :) Check maar hier. Is nog een dikke WIP.. dus veel dingen zijn nog leluq. |
een dikke wip? whoa dit ziet er als asogoed uit dan.. overgetrokken van een foto? iig mad vet! (y)
|
Citaat:
Juh, mbv een foto :) |
erg gaaf :cool:
|
nix op aan te merken, echt heel erg goed! (y)
|
Echt HEEL cool!
|
tja dope man :) alleen: waarom maak je een gitaar? en heb je m zelf getekend of gewoon een foto overgetrokken (;)) of wat?
|
Citaat:
En ja, m.b.v. een foto. Heb zelf jammer genoeg geen fotografisch geheugen ;) En thnx voor de replies rest. |
Heel mooi :cool:
|
'jammer dat ie zo overloopt in de achtergrond
(en van die technische dingetjes die boven al genoemd werden maar mij niet opvielen omdat ik niks van gitaren weet ) maar verder (y) |
Citaat:
|
te simpel en niet mooi..die kan je beter niet in de layout plaatsen neej..vloekt als de tering..
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41. |