![]() |
Waar laat je gebruikte condooms?
Ik en mijn vriend hebben de gewoonte gebruikte condooms gewoon in de vuilbak te doen. Na een dag of drie begint dit wel enorm te stinken. Ik weet niet of dit aan het merk ligt (Durex), het glijmiddel dat erop zit of misschien gewoon het sperma dat erin zit.
Je kan toch niet elke drie dagen het zakje van de vuilbak vervangen? |
doe je um eerst in een plastic zakje en gooi je het zo weg? Ja ik kan ook niets beters verzinnen...
|
buiten in de grijze container .. die stinkt toch altijd wel.
En als je het in een boterhamzakje doet en goed dicht knoopt heb je ook geen last.. Gelukkig hoef ik dat soort dingen niet meer te doen :) |
Citaat:
En je kunt het toch ook in een leeg chipszakje/boterhamzakje/enveop voor mijn part, doen ofzo, gooi je dat gelijk in de container. |
Ik zie het probleem überhaupt niet echt. Als je het teveel vindt ruiken dan gooi je ze in de grijze container, desnoods doe je ze eerst in een plastic zakje als je niet meteen na het neuken naar de bijkeuken wilt lopen :D
|
hang ik op aan de waslijn
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wij doen ze altijd in een papiertje (printpapier oid) en dan in de prullenbak..Geen probleem, geen stank..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of ik gebruik een tampon/inlegkruisje. Of ik houd er een washandje/tissue tegen aan. Of ik plas het eruit. :confused: |
Je kunt het er niet uitplassen hoor..
|
Citaat:
Ik had zelf dit verhaal al zo vaak gehoord, en steeds dapper meegelachen, maar ik kwam ook pas achter het nut van de handdoek toen ik voor het eerst met een jongen naar bed ging... |
Citaat:
|
Condooms:
leg er een knoop in en wikkel ze in wat wc-papier, gooi ze dan weg. Als het gaat stinken, misschien is het dan eens tijd om het zakje in de prullenbak te verwisselen. Als je daar te lui voor bent, dan gooi je de condoom in een container/grote afvalbak. Sperma dat uit je komt lopen: Mja, zelf ga ik altijd naderhand even naar de wc om dat allemaal uit me te krijgen, of iig zoveel mogelijk. Je kan ook eventjes na de seks een tampon indoen, die zuigt dan fijn helemaal vol met zaad en tja, dan ben jij er vanaf :) Of je laat je idd leeglopen op een handdoek, of op een maandverbandje/inlegkruisje. |
Citaat:
|
Knoopje er in en in wc papiertje en door de plee spoelen.
Dat mag tog ook? Lijkt mij het makkelijkst. |
wc papier erover heen en door de wc :p
|
concooms doe ik altijd in een plastic zakje, en dan in de prullenbak
zonder condoom zorg ik altijd dat er een handdoekje in m'n bed ligt. Hij denkt daar nooit aan, dus graaien we daar meestal een vuil t-shirt van de grond. (maar ik ben het met je eens dat het een klein dompertje op het vrijen is... ) |
Citaat:
|
in een zakdoekkie...en dan een propje van maken en huppa in de vuilnisbak..
|
gewoon standaard een rol plee papier liggen in mijn kamer ;)..
|
Citaat:
|
Ja fijn, door de wc spoelen, en dan na een tijdje de loodgieter en je ouders d'r hebben staan terwijl er een klomp condooms/wc papier/uitwerpselen uit de buizen wordt gevist...
|
Citaat:
|
in het hoofdkussen van me pa
|
gewoon zakje eromheen en in prullenbak en die gewoon daarna legen,dan stinkt het ook niet ;) en in kliko gooien ( wel zodat ze niet kunne zien wat je erin gooit dus iets eromheen draaien :o ) is toch ranzig als je je vuilnisbak niet leegt als er condooms met sperma inzitten :eek: yuk
|
kliko??
|
Citaat:
|
Gebruiken als kauwgom (y)
|
Citaat:
|
kliko = grijze container ;)
|
Na het neuken, dat meestal 's nachts plaats vind, ga ik ff naar de kamer van me broertje die tog slaapt en dan leg ik hem ze hoofd. Hij weet nog steeds niet waar ze vandaan komen :D .
Maar meestal doe ik tog zonder, THEY TAKE AWAY ALL THE FEELIN' . |
Citaat:
|
Onder mijn kussen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kook ze met de spaghetti mee :S
|
Citaat:
|
Citaat:
waarbij ik altijd gepest word omdat ik in een kliko rij :( jah, k denk ik zeg het ff |
Citaat:
|
Citaat:
Goed, nu weer ontopic: een gebruikt condoom kun je, na deze in toiletpapier gewikkeld te hebben, gewoon in de afvalcontainer gooien. |
geen idee :D
maar naar aanleiding van de verhalen (van vriendin) gewoon op strand gooien of in de bush bush |
Citaat:
;) |
m mijn ex had een clio en toen ging het condoom gewoon ehm raam uit de bosjes in :o ja kon nergens anders kwijt :cool:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09. |