![]() |
Wat zing jij op de tribune ,of bij de sport waar je aanwezig ben ?
nou kom maar op ,verheug me op prachtige clubsliederen (y)
|
"Geel en zwart zijn onze kleuren"
Als de velden goed zijn en de bal die rolt Gaan wij er weer met z’n allen tegenaan Dan komt de echte club er tegen eraan Die laat ons niet in ’t hempie staan Wij zijn dan als Vitesse niet te verslaan Refrein: 2x Geel en zwart zijn onze kleuren Daarmee kan ons toch niks gebeuren Hier in de stad al aan de rijn Daar moet je echt Vitessenaar zijn Wat dat is toch zo fijn Geef elkaar nu allemaal maar eens de hand Want met voetballen wil niemand trammelant Veel leut en pret dat is zo fijn En om Vitessenaar te zijn Ja daarvoor moet je bij ons cluppie zijn Refrein 2x -------------------------------------------------------------------- "Vitesse, Vitesse" Kom ik zondags uit mijn bed Heb ik kriebels in mijn maag Ik voel me dan wat zenuwachtig Voor wat het worden zal vandaag Een vlag maar ook mijn toeter Ik neem echt alles mee We zijn niet meer te houden Zo rond een uur of twee Refrein: Vitesse, Vitesse De kleuren geel en zwart waar ik van hou Vitesse, Vitesse Ik ben mijn leven lang al fan van jouw Je zet heel Ernem steeds weer op zijn kop Ik hou de zondag voor je vrij maar doe dan ook een ding voor mij En hou het vaandel hoog in de top Als het eerste fluitsignaal Door het stadion klinkt Of als ieder supporter Het Vitesse lied weer zingt Dan is ons Ernems bloed Voor iedereen gelijk Je voelt je bij zo’n cluppie Altijd even rijk Refrein: Heja, heja, heja, ho We krijgen echt de puntjes niet kado Hoja, hoja, hoja, hoja, ha ---------------------------------------------------------- "Daar zijn de boys" (melodie van Status Quo - Whatever You Want) Refrein Daar zijn de boys In geel en zwart We zijn supporters Hebben ’n Vitesse hart Zij gaan voor strijd En kwaliteit De punten blijven hier We raken ze niet kwijt Het Gelredome Zit weer goed vol Ook deze wedstrijd Gaan we weer eens uit ons bol Er wordt gescoord Zoals het hoort Er is geen ploegje die dit feestje nog verstoort Zij gaan straks naar huis Maar laten de punten hier Wat een voetbalshow Twee keer driekwartier Refrein: Het maakt niet uit Met welk team Maar geel en zwart Die kleuren willen ze nooit meer zien In de dug-out Zien ze al bleek Zo gaat het bij Vitesse Bijna elke week Zij gaan straks naar huis Maar laten de punten hier Wat een voetbalshow Tweekeer driekwartier Refrein: |
hup vv actief
|
Ik zing niet. Ik kijk alleen.
|
HET IS STIL AAN DE OVERKANT!!! als Nederland de 1-1 scoort tegen Moldavie :cool:
|
Citaat:
|
SCHADE DEUTSLAND ALLES IST FORBEI :D
als je 'forbei' zo schrijft dan, ik ben geen held in duits! ook nog zoiets als HAND IN HAND (8) (y) |
Citaat:
WAT ZIJN DIE BOEREN STIL... enz. :D :p *AZ-fan is* Vitesse - AZ ---> 1 - 3 (Zelfs zonder Fortes, Opdam en Lindenbergh) :D |
Citaat:
|
Citaat:
Ja steek de kuip maar in de brand Geen woorden maar schade... zoeits? :p |
it's for NAC
wir fressen papegaai breda ik hou van jou zigge zagge zigge zagge (een iemand) waarna de rest van het vak op zijn hardst NAC roept erg gaaf. enz. enz. enz. Overal waar we komen overal waar we komen vragen de mensen vragen de mensen wie wij zijn wie wij zijn en dan zeggen wij en dan zeggen wij we komen van vak g we komen van de b-side en als ze het niet verstaan en als ze het niet verstaan zingen we iets harder zingen we iets harder deze is echt het wreedst bij nac hebben we twee fanatieke sides die dit naar elkaar zingen zo gaat het liedje steeds harder want we willen elkaar overtreffen misschien iemand wel eens gehoord op studio sport, binnenkort is het nac-ajax zal we op canal+ komen moet je maar eens luisteren als ik dat hoor krijg ik echt kippevel. |
Gewoon wat de harde kern zingt:
Het clublied Dao is in Mestreech 'n fijn voetbalklub. Haor terrein dat laog aon de Bospoort. En auch weer op Geusselt zien Veer present. Um te zien, wie haor speul us bekoort. Veer stoon langs de lijn en doen trouw Us bes, Zinge steeds opnuy dit leed, Vaan de klub oet Mestreech - die al gong 't ins neet, Noets de mood verlore heet... Joa dat is us MVV. Ze drage kleure roed en wit, En hobbe speul boe fut in zit. Es g'er mer ins draon welt goon, Jao daan zeet geer neet te slaon!!! Hup hup hup MVV, es geer welt MVV, Komp geer op de ierste ploats te staon! MVV! Glory glory MVV'ke Glory glory MVV'ke Glory glory MVV'ke Veur de jonges in ut roed en wit! 1 man: olé Mestreech, iedereen: olé Mestreech 1 man: olé Mestreech, iedereen: olé Mestreech Jalalalalalala lalalalalala lalalalala Kom op MVV, kom op MVV veer goon weer nao veure, d'r kin niks gebeure Kom op MVV, MVV! Joa veer zien vaan Mestreech en dat loate veer huure huur wie laank veer ut trekke dat kin us niks verreke joa veer zien vaan Mestreech When you walk through a storm hold your head up high and don't be afraid of the dark at the end of a storm there's a golden sky and the sweet silver song of lark Walk on trough the wind Walk on trough the rain Tho' your dreams be tossed and blown Walk on, walk on with hope in your heart and you'll never walk alone you'll never walk alone Walk on, walk on with hope in your heart and you'll never walk alone you'll never walk alone Can you hear the Angel-side The bastards run away And we will fight for evreyone Because we love MVV! Het is zwart, het is geel het is homoseksueel Jalalala lalala lala Mèh jong, dao lig unne Goofy in ut water, verzoep um maar, verzoep um maar Mèh jong, dao lig unne Goofy in ut water, verzoep um maar, verzoep um maar Come on the boys in red, Come on the boys in red, Come on the boys, Come on the boys in red, Come on the boys in red, Come on the boys in red, Come on the boys, Come on the boys in red! When you hate the f*cking Roda/Sittard/Venlo (of wie dan ook :D), clap your hands (klap 2x) When you hate the f*cking Roda/Sittard/Venlo (of wie dan ook :D), clap your hands (klap 2x) When you hate the f*cking Roda/Sittard/Venlo (of wie dan ook :D), When you hate the fucking Roda/Sittard/Venlo (of wie dan ook :D), When you hate the f*cking Roda/Sittard/Venlo (of wie dan ook :D) clap your hands (klap 2x) Ca-ca-caraciolo ca-ca-caraciolo! Jalalalalalala! Ca-ca-caraciolo ca-ca-caraciolo! Jalalalalalala! Say Uhh-Ahh Wasio Say Uhh-Ahh Wasio! (vorig seizoen dan :( ) Ralph is unne echte Sjeng Ralph is unne echte Sjeng Ralph is unne echte Sjeng Jalalalala MVV Mestreech, olé olé MVV Mestreech, olé olé MVV Mestreech, MVV Mestreech, MVV Mestreech, olé olé En zo hebben we nog veel meer liedjes :D |
Heja heja SCH!!!!!!!!!
kijk maar is op www.almelo-extreme.nl ( intro ) |
t is wel grappig om bij een uitwedstrijd in Mofrika met zijn 5en "Mar-co van Bas-ten!" te gaan zingen.
|
Tegen Roda:
Schade Deutschland.... (etc) En natuurlijk Jonges, waar is me fiets? Alleen al daarom zijn de wedstrijden tegen Roda heerlijk. Thuis dan. Uit gaat het iets te vaak mis, qua voetbal. |
'Eet nooit geen bessenjam in de buurt van Doetinchem'.
Eventueel ook te gebruiken in hopjesvla, kipsaté, accuzuur, boterham, winterpeen en appeltaart. 'Eagles, Eagles, we worden kampioen' Wat na de winterstop veranderd kan worden naar 'we degraderen niet!'. En verder fluiten we eigenlijk heel erg veel en schelden we graag op eigen spelers, bestuur, trainers, ballenjongens, supporters en stewards. Eventueel gepaard met bijbehorende gebaren. |
hoerenjonggggg hoerenjonggggg ;)
|
en wie niet springt die is een jood!!
|
Haagsch Kwartiertje
laat ik het eens netjes schrijven :P en voor me andere clubbie Ajax Amsterdam Ole Ole |
Citaat:
|
!!De Ajax-mars!!
Een juichtoon da'vre langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden, Onze vreugd en trots bezit! Alom gevreesd in heel den lande, Glorie onzer Amstelstad... Ieder draagt ze op de handen Wie gaat niet op Ajax prat? Ajax hup, geen krachten sparen, Van ons voetbal-legioen. Een roep, die geldt, dat is je ware: Rood en Wit wordt kampioen! Ajax hup, rood-witte schare, Dapp're strijders, fier en koen. Geen club die ons kan evenaren, Rood en Wit wordt kampioen Ajax hup, geen krachten sparen, Van ons voetbal-legioen. Een roep, die geldt, dat is je ware: Rood en Wit wordt kampioen! Ajax hup, rood-witte schare, Dapp're strijders, fier en koen. Geen club die ons kan evenaren, Rood en Wit wordt kampioen |
Wie stinken er naar vis?
Wij stinken naar vis! Telstar!! Telstar!! :o |
Citaat:
|
Maar daar maar HFC ADO Den Haag van en Ajax ja.
Ze bestaan |
Citaat:
Kom op MID-Side, laat je horen! Hihi... |
Citaat:
Is dat niet net zoiets als iemand die voor NEC is in plaats voor Eniesee? Je NEC zit bij je hoofd en Eniesee in je hart? ADO zit op de hoofdtribune en FC op Noord? |
je hebt toch ook van die gasten die zich "Het Legioen" noemen? Die zingen geloof ik altijd iets van: Daar bij de brienenoord, het lied van feyenoord....
WAARNA HET VOLLEDIG STILVALT :p |
Daar aan de maas bij Brienenoord
Dat is Feyenoord Feyenoord,Feyenoord het rood en wit van Feyenoord dat schittert aan de Maas jajaja |
Ga je mee naar het stadion
van de club van rood en wit Zoek een plaatsje in de zon waar je zo gezellig zit Kijk ze komen op het veld het gejuich uit duizend kelen ja je staat er van versteld want als de sterrenploeg gaat spelen dan is alles wat je hoort het lied van feyenoord hand in hand kameraden hand in hand voor feyenoord 1 geen woorden maar daden leve feyenoord 1 |
Feyenoord,Feyenoord
wat gaan we doen vandaag wij gaan winnen alleen met hoeveel is de vraag we zulen ze laten beven ze zullen wat beleven Feyenoord,Feyenoord Feyenoord ole |
Citaat:
|
It's a grand old team to play for,
It's a grand old team to support, An'if, ya know, ya history, It's enough to make ya'hart go Bo-ho-ho-hom (of zoiets :confused: ) We don't care what the red side says, what the heck do we care? 'Cause we only know, that there's gonna be a show, When the Everton-Boys are there! |
Jan en Jacco ole ole ole
|
Feyenoord - Ajax:
WEES NIET DOM GOOI EEN BOM OP HET JODENSTADION lalalalala lalalalala :D Feyenoord Roda (vorig seizoen laatse wedstrijd) HELEMAAL NIETS olé olé :rolleyes: |
Citaat:
Geef mij maar Howl at the moon, Atomic Kitten en daarna 0-3 voor West Ham. Iets wat niet snel zal voorkomen dit jaar.... |
Bij het Nederlands Elftal:
I've paid my dues Time after time I've done my sentence But committed no crime And bad mistakes I've made a few I've had my share of sand Kicked in my face But I've come through And we mean to go on and on and on and on We are the champions - my friends And we'll keep on fighting Till the end We are the champions We are the champions No time for losers 'Cause we are the champions of the World I've taken my bows And my curtain calls You brought me fame and fortune And everything that goes with it I thank you all But it's been no bed of roses No pleasure cruise I consider it a challenge before The whole human race And I ain't gonna lose And we mean to go on and on and on and on We are the champions - my friends And we'll keep on fighting Till the end We are the champions We are the champions No time for losers 'Cause we are the champions of the World We are the champions - my friends And we'll keep on fighting Till the end We are the champions We are the champions No time for losers 'Cause we are the champions en Wij houden van Oranje. Nederland oh Nederland Jij bent de kampioen Wij houden van Oranje Om zijn daden en zijn doen enz. |
Een juichtoon da'vre langs de velden,
Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden, Onze vreugd en trots bezit! Alom gevreesd in heel den lande, Glorie onzer Amstelstad... Ieder draagt ze op de handen Wie gaat niet op Ajax prat? Ajax hup, geen krachten sparen, Van ons voetbal-legioen. Een roep, die geldt, dat is je ware: Rood en Wit wordt kampioen! Ajax hup, rood-witte schare, Dapp're strijders, fier en koen. Geen club die ons kan evenaren, Rood en Wit wordt kampioen Ajax hup, geen krachten sparen, Van ons voetbal-legioen. Een roep, die geldt, dat is je ware: Rood en Wit wordt kampioen! Ajax hup, rood-witte schare, Dapp're strijders, fier en koen. Geen club die ons kan evenaren, Rood en Wit wordt kampioen |
Dapp're strijders hebben neuzen!
|
weer trekken wij ten strijde
voor ons rood zwart en groen vechten ten alle tijde NEC wordt kampioen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
NATUURLIJK :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pfff..das nogal een lijst...
- Het NAC clublied - Thijs van der Molen - Nac ik hou van jou - we shall not be moved - vak vol mongolen - jostiband!!! - overal waar we komen - it's for N A C - schijt aan willem ie ie (of we er nou tegen spelen of niet.. het wordt toch wel gezongen) - we gaan europa in! :cool: - alle spelersnamen - we don't care what the gloryhunters say - yellow army marching in - nac yellow - black army/ breda is yellow he - heeeeee hoooooo nac breda! - ziigezagge ziggezagge NAC! - niemand wint er in BREDA! - anti-tegenstander liedjes - liever homofiel dan willem 2 / feyenoord etc. - er is maar 1 club in Brabant!!! - cheerio cheerio in breda daar zingen we zo... is er nog iemand die bossen wil zien zijn kist is geopend van 9 tot 10 - bloed aan de paal, bal in het net, wij zijn de beste supporters van het land. schop ze te pleuiris!! - breda breda!! - dan wil ik wel dat jij je muts op doet, die zwart met gele want die staat zo goed... etc etc. - maas en waal - ik spring voor nac (oude versie) - ik spring voor nac (nieuwe versie, (tiesto)) - sta op voor de kampioen.. - homo's lopen hand in hand!! (richting feyenerd) en natuurlijk niet te vergeten de al eeuwen oude HI HA HONDENLUL :cool: :p |
Citaat:
|
goh wel errug toevallig dat hier niks van STILlem 2 staat :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13. |