![]() |
Lippiercing Ontstoken
Ik heb sinds een paar dagen een lippiercing aan de zijkant en hijs nu al ontstoken terwijl ik 3 keer per dag tandenpoets en elke keer na wat eten of drinken er sterilon op doe weet iemand hoe ik deze onstekening zo snel mogelijk kan genezen? of moet ik eigenlijk trug naar de piercing shop? heeft iemand er verstand van?
|
Ik heb er geen verstand van maar misschien helpt spoelen met mondwater of is het aan de buitenkant ontstoken?
|
nee in de lip zelf
|
wow waarom is sterilon niet goed dan?
|
Mag je niet roken als je net een lippiercing hebt?
|
met uni cura zeep was, of kan dat niet met een lippiercing?
|
Hmn..
Iemand zei tegen mij dat Sterilon de wond openhoudt.. Ofzo.. :confused: ~Dem |
wtf vreemd
iedereen zegt wat anders nou kzal mn sterilon dan maar weer in de kast stoppen en gewoon met zeezout doen en veel tandenpoetsen water drinken en spoelen met listerine (die andere hebben ze hier niet maar volgens de verkoopster maakte het niet veel uit was meer een persoonlijke mening) verder nog tips? |
idd sowieso geen sterilon omdat dat te krachtig is, en te veel alcohol houdend en houd de wond idd open opmdat het bijt. en idd mondspoelwater gebruiken elke dag.
En als je niet precies weet wat jeverder moet doen moet je even naar je piercer terugwandelen. Die weet meestal precies wat je moet doen. |
Citaat:
zo'n 2 a 3x per dag goed schoonmaken, zorgen dat de zeep er goed 'in' gaat en ook weer goed uitspoelen. ik hou me piercing meestal in als ik m schoonmaak. en ik heb gwoon gerookt toen ik me lippiercing kreeg :) nix aan de hand hoor. en als t dan nog niet overgaat, zou ik ff truggaan naar de shop, want dan kan t wel zijn dat ie verkeerd is gezet... door een zenuw of weet ik veel. |
Heb je een piercing van chirurgisch staal? Zo ja; ben je toevallig gevoelig/allergisch voor nikkel? Zo ja, sieraad laten verwisselen..
(ik weet dat ik vermoeiend ben met mijn nikkel-geblaat, maar het is zeker iets waar je op moet letten) |
this heel normaal dat ie vastgegroeid is ;) ;)
-------- argh hoe doe je dat met dat zeezoutwater gewoon in je mond en dan kracht zetten dat het uit het gaatje komt ofzo damn kheb net staan kokhalsen das echt te nasty zout water in je mond of je doe je het anders? (zeg alsjeblieft ja hehehe) |
Toen m'n wenkbrauwpiercing onstoken was, had ik ijsblokjes gebruikt. Ik weet alleen niet of dit ook bij een lippiercing helpt.
|
Citaat:
|
*krijgt ook rillingen*
:| |
denk als je de lip warm maakt dat ie dan wel beetje loslaat of losweekt
maar gelukkig dak het niet hoef te drinken hehe |
*heeft medelijden met Mitros* :p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05. |