![]() |
Six feet under
voor de liefhebbers, six feet under komt terug:)
Woensdag 3 september om 20.30 op Ned3. (site) Het seizoen begint met vier herhalingen uit de vorige serie, daarna begint seizoen twee:) de nps heeft zelfs al seizoen 3 gekocht! SFU heeft voor dit seizoen wel 6 Emmy awards gekregen De serie gaat over het chaotische leven van een bizarre familie die een begrafenisonderneming runt in Los Angeles. Compleet met homo-broer, een psycho-zusje en een midlife moeder. Tis zeg maar een zwart komisch drama, in de zelfde stijl als The Sopranos:) Koele humor en de muziek is ook erg goed! (y) Leuk weetje: Alan Ball, bekend van American Beauty is de bedenker, medeschrijver een uitvoerend producent:) |
Jeej! Ik vond het heel leuk, maar het kwam eerst veel te laat...ga het nu wel weer volgen :)
|
Ja ik vond hem ook wel tof, Kheb het met mijn moeder zitten checken. Het was geen soprano's maar op zich toch wel goed te doen!
|
Citaat:
|
klote tijd...hoop dat ik het niet vergeet op te nemen! six feet under heerscht! :D
|
daarom dacht ik, plaats even een topic:) btw, muse(y)
|
Citaat:
|
Bestaat seizoen 1 dan ook maar uit vier afleveringen? Ik ben iig blij dat het terugkomt, had de vorige keer alleen de eerste aflevering gezien, de rest helaas gemist :(
|
Citaat:
Citaat:
|
Bah, dat betekent dat ik dan 9 afleveringen heb gemist :(
|
die zijn eventueel op internet te vinden (emule bijv) of via internet wel te koop op DVD
|
Citaat:
|
Oeeeh ben blij dat er binnekort weer nieuwe afleveringen komen, want de laatste tijd is er echt niks op tv.
En gelukkig komt het nu om 20:30, want de vorige afleveringen kwamen toch wel een beetje laat. :) |
vanaf afgelopen week wordt op donderdagavond de hele serie op ned 3 vanaf het begin herhaald :)
|
Citaat:
|
Hmmz.. mn mamma kijkt t altijd, die vindt t vet grappig. Ik zie de humor niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43. |