![]() |
Vergeven
Hey vraagje,
moet ik mijnvriend vergeven?? Hij heeft mij nu al twee keer als 'lustobject' gebruikt, Het ging alleen om zijn behoeften, ... ik ben soort van best wel gekwetst, moet ik hem vergeven? |
gewoon niet vergeven... klootzak!
|
Citaat:
|
Ik weet niet hoe jij je er precies onder voelt, maar je zegt gekwetst. Heb je er zelf nog zin in? Heb je het idee dat hij je respecteert? Zo niet, dan zou ik hem niet vergeven en anders wel. Persoonlijk zou ik het zelf niet kunnen. Ik zou me door zoiets te rot voelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is zo makkelijk om maar meteen te blaten 'vergeef hem niet'. |
Citaat:
Heeft hij wel een spijt van wat hij gedaan heeft? heeft hij het wel eens door?! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tsja. Dan komen we dus toch weer op het punt uit dat we eerst wel eens willen weten wát dat ge- of misbruik dan inhield en onder welke omstandigheden het plaatsvond.
Overigens vind ik het natuurlijk heel slecht dat jongens meisjes gebruiken, maar als je je láát gebruiken ben je natuurlijk ook dom. |
Citaat:
|
Wat valt er te vergeven? :rolleyes:
Hij voelt niks voor je en wil alleen sex. Zo iemand moet je niet vergeven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
niet: Oh ik hou zo veel van je!!! (en als je klaar bent, rits dicht... héeej, ik zie je nog wel is ooit!! De mzzl) |
Citaat:
|
Ik wil hier inderdaad wel even wat meer over horen, kan nou niet zo'n beeld vormen van wat er nou werkelijk gebeurd is...
|
Mjah, ehm, het lijkt me normaal dat jij zijn lustobject bent als jullie bijvoorbeeld sex hebben, want voor sex is lust wel praktisch en dan is een lustobject ook wel praktisch en toch liever dat jij dat dan bent dan iemand anders, niet? Of bedoel je dat-ie sex met je heeft gehad terwijl jij aangaf dat je niet wilde en hard tegenstribbelde? In dat geval moet je hem niet vergeven, maar aangeven. Of heeft-ie sex gehad met jou terwijl je niet wilde, maar daar niets of weinig van liet merken? In dat geval raad ik je een assertiviteitscursus aan.
|
So? iedereen is toch lustobject bij seks. Hoe kan je anders opgewonden geraken. Je kan toch seks hebben met liefde, en zelfs dan ben je lustobject das human nature :D .
|
Dat je hem nog je vriend noemt.
|
Je bent de eerste letter vergeten..de 'O' wel te verstaan en nee, daar heb ik geen erotische verlangens naar.
|
Mensen zeiden al, als jou vriend jouw als lustobject ziet dan is dat normaal, want hij moet toch geil van je worden tijdens het neuken!
Maar als jij echt vocht om hem uit jouw te houden, dan moet je hem dumpen, want iemand die het leuk vind als een meisje helemaal niet wilt die is echt ziek. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08. |