![]() |
Epica
Hallow mensen.
Wie kent hier allemaal Epica? |
ik
|
ik, maar vind het walgelijke vieze eftelingmetal, het zoveelste wicht dat denkt te kunnen zingen en daardoor door kan breken net als nightwish en WT, bleh! nightwish en WT vind ik verder ook volkomen ruk, maar daar zal ik het verder wel neit over hebben hier...
|
kheb ze gezien op Artquake maar vond er eigelijk niet zoveel aan, hoewel ik er meer van verwacht had.
|
ik.
mn mams liet t horen. maar ik vind er niet veel aan. beetje slaapverwekkende stem heeft die griet. |
nightwish is wel gaaf
|
kvind het zwaar boring
|
nouja, ik wou alleen maar zeggen/vragen als hier iemand ze kent EN fan is, of diegene dan weet of hun concert in Amsterdam nou volgende week al is.
|
wees dan wat duidelijker drol
|
Citaat:
|
nou, je brengt het inderdaad wel met een flinke omweg :)
|
kvindhetniks
|
Citaat:
|
Mja, ik vond het ook maar zaaddodend eigenlijk, maarja.. ieder zijn (wan)smaak.
|
:d
|
eigenlijk vind ik het stiekem toch wel een beetje verschrikkelijk stom.
|
Ik ken het, en ik vind het kut.
|
volgens mij wordt het heel druk bij dat concert
|
Citaat:
Nightwish is ook echt eftelingmetal lamlul. Ga eerst eens je huiswerk doen voordat je zulke uitspraken doet. :rolleyes: |
och, fantasy teksten, lieve zang..
De grunter mag de trol zijn. |
hoewel er bij epica geen fantasy teksten zijn
|
En ik het niet over epica had.
|
alleen maar om te zeggen dat et geen typische eftelingmetal band is
|
Eftelingmetal of niet, het is gewoon een kutband.
Kloar |
Citaat:
Naja, ik blijf ze een beetje jammer vinden. Werdt toen aangekondigd als de nieuwe gothic metal sensatie (toen ze nog sahara dust heetten en er sprake was dat die bekende zangeres er in kwam zingen), maar vond ze live maar standaard en saai. |
Citaat:
|
eftelingmetal :D
is dat nieuw |
:p lekker negatief allemaal :rolleyes:
joh, wat zijn we weer vrolijk :p naja, ik heb ze ook bij artquake gezien en ik vond ze vett, mja ieder zijn smaak, toch? Citaat:
maarrrrr.... hierbij wou ik ff zeggen dat ik epica geen kut band vind en nightwish of after forever ook niet. als jullie epica enzows stom vinden vraag ik me af of jullie een band als lacrimosa of blutenengel of danzig wel leuk vinden........ |
Nightwish en After Forever vind ik niet leuk. Van Lacrimosa ken ik alleen Satura en vind ik wel meevallen. Van blutenengel ken ik weinig.
Epica ken ik alleen van naam. :o |
Citaat:
|
Citaat:
Als je het over Nightwish hebt vraag ik mij af sinds wanneer hebben die een grunter? :rolleyes: Nogmaals, ga eerst eens de muziek luisteren voor je oordeelt. En liever fantasy teksten dan van dat depressieve gelul ;) |
Citaat:
En ik heb die onzin al vaak zat aan moeten horen bij maten van me die het helemaal geweldig vinden. |
Citaat:
|
Epica is een goede band. Ik heb hun album gekocht en ben zeer onder de indruk ervan. Ze komen binnekort in State off Art Metal Store een concert geven, ik ben er bij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Epica vind ik niet geweldig. Ik kan er naar luisteren maar het raakt en boeit me niet. After forever vind ik wel goed, hoodzakelijk omdat Floor Jansen een erg goede stem heeft. |
Citaat:
Marco is GEEN grunter, als je een cd van Tristania naast Century Child legt hoor je duidelijk verschil. De manier van zingen van Marco is apart, maar absoluut geen grunt. |
Citaat:
En vrouwenstemmen heerschen :cool: |
Oceanborn zit niet zo te zeiken, respecteer de mening van een ander.
|
Citaat:
Ik vind het een gruntachtig iets (het klinkt nergens naar, dat wel) Bovendien blijf ik het maar een overrated power metal band met jammerzang vinden die niet eens op zou vallen als ze gewoon alleen een man op de vocalen zouden hebben. |
Citaat:
Maar goed, das jou mening. Ik vind een cd als Oceanborn toch echt een klassieker. Maar goed, I rest my case. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13. |