![]() |
Supersnel klaarkomen
Ben je wel eens ontzettend snel klaargekomen en zo ja, hoe snel ging het en waardoor ging het zo snel?
|
ik vraag me af waarvoor je deze informatie nodig hebt?
|
Om heel snel klaar te komen, duh? :D
Ehm...het snelste gaat het toch altijd nog als je het zelf doet na een paar dagen geen seks gehad te hebben. |
Citaat:
|
15-20 secs kan ik wel
|
Citaat:
|
Met super snel klaar komen, krijg je niet zoveel succes bij de dames hoor.
|
Kan wel in een paar minuten oid... :P
|
Citaat:
Nee ik ben er niet trots op |
Citaat:
Maar ik vind t nou niet echt een goed teken dat je snel wilt klaarkomen, sex/jezelf bevredigen is iets wat je doet omdat je het lekker vindt. Niet om er maar ff snel vanaf te zijn, het is lekker, dus waarom zou je in vredesnaam snel willen klaarkomen? |
ik kan soms wel heel snel klaarkomen, maar ik ga de tijd dan niet bij houden...
nee ik geniet :P |
kan snel, is niet leuk though, dus doen we dat niet...
Ik wacht eigenlijk op de reply van Qimm nu... :D :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Joh? Nog nooit klaargekomen? Dat had ik nou niet van jou verwacht...
|
Citaat:
|
Lezen jullie nooit op dit forum of zo???
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar zullen we ontopic [edit] (een heel woord vergeten :o) blijven [/edit] mensen, dit is een aardig uitgemolken onderwerp :) |
Citaat:
Ja. |
Anderhalve minuut, vanuit het niets.
Je moet je voorhuid over de eikel doen. Je rechterhand links zetten, handpalm omvouwen met de voorhuid erin, en zo klaarkomen. Dat is erg goed. :o |
Citaat:
*heeft quote een beetje aangepast ;) * |
ff een vluggertje
|
Mijn record, ehm, na een seconde of 3, door op precies de goede manier op mijn clitoris te drukken als ik in precies de goeie houding lig. Maar ja, probeer die houding en manier van drukken daarna maar weer terug te vinden, daar heb je wel een paar minuten zoeken voor nodig:P.
|
Voor mijn gevoel... een seconde of 8 denk ik.
Hoe het kwam? Meisje was met mij aan het rommelen. Meisje rukte ineens broek open... Meisje pakte penis precies goed beet... Meisje masseerde stevig... Plof! :o |
Trouwens, wat is snel?
Als ik masturbeer dan kan ik binnen 30 sec. klaarkomen, maar echt bevredigend is het dan niet, tenzij ik echt heel geil ben. Toen ik een jaar 15 was liet ik mezelf vaak heel snel klaarkomen, kon hierdoor ook meerdere keren orgasme krijgen. Maar een langzaam opgewekt orgasme vind ik nu veel lekkerder! |
Citaat:
Voorhuid over de eikel doen. Penis vastpakken: wijs-, middel-, ringvinger en pink aan de achterkant, duim aan de voorzijde net onder de eikelrand (alsof je iets van een tafel wilt oppakken), en je penis stimuleren door naar boven en beneden te bewegen. Je moet even experimenteren met de knijpdruk. Deze methode kan ook handig zijn met klaarkomen, je 'vangt' als het ware het sperma op in je handpalm. Zo trok ik mezelf af toen ik het net kende; af en toe doe ik het nog wel eens op deze manier. |
Citaat:
3 seconden???? In die tijd heb ik m'n broek nog niet eens goed open...... :bloos: |
Binnen een minuut heb ik het nooit gered. Maar who cares?
|
Citaat:
mijn record... uhm.. niet onder de 30 seconden in ieder geval :P |
Citaat:
|
Denk ook wel binnen een minuut.
En anders wel binnen 2 minuten ... Maar kan er ook heel lang over doen :) |
Citaat:
de 1e keer :D |
de eerste keer....binnen een minuut ofzo:o (n)
maar oefening baart kunst, ik hou het nu gelukkig veel langer vol |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:56. |