![]() |
Nieuwe cd Rancid is uit!!!!!!!
Je kunt hem gratis luisteren op www.rancidrancid.com maar niet downe echte fans kopen hem gewoon orgineel op cd have fun!!
|
*gaat luisteren *
|
Vrij veel ska in is beter :)
|
Wel leuwke muziek ...... ;)
|
Eerste helft van de cd is beter.
En dan ga ik nu wachten op de reactie van wouszer. |
check die clip best wel verrot zitten ze te kaarten met Kelly Osbourne en die dude Van Good Charlotte vet minder!
|
De C1000 van Lichtenvoorde is pas verrot.
Maarja, als zij in hun clip willen kaarten met Kelly Osbourne en een lid van Good Charlotte moeten ze dat toch zelf weten? |
eej ook uit Lichtenvoorde?
maar ja ik vind triest |
Ow toch nie maar hoe kom je er bij dat C-1000 L,voorde verrot is
|
Ik heb Rancid gisteren live gezien...
Ze waren goed (y) :) |
Red Hot moon + Indestructible klinken egt wel vet.:)
|
Citaat:
|
*luisterd* klinkt goed (y) :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie geen kaarten hoor, zijn domino stenen :) |
keez nie goed gekeken
|
klinkt het ook anders nu ze bij sony zitten?
ik ga niet luisteren, ik heb geen zin om nog meer lowlands dingen te horen. ben namelijk net thuis van werkweek, met school :( |
klinkt gewoon Rancid, maar wel Warner liedjes
(hoe de fuck kom je bij Sony ?) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Luistert nu..
1-Indestructible=leuk nummer voor begin van cd. :) 2-Fall back down=Begin van t nummer is wel grappig maar t nummer zelf vind ik niet zo veel aan. 3-Red hot moon=Leuk vrolijk nummer 4-David country=Wel grappig 5-Start now=redelijk leuk nummer 6-out of control=Klinkt goed 7-django=Niet zo n leuk nummer 8-Arrested in shanghai=Ook relekst ochtend nummer. :D , En gewoon goed nummer. 9-Travis Bickle=Klinkt goed! 10-Memphis=Wel grappig,maar nite echt boeiend. 11-Spirit of 87=Klinkt beter. 12-Ghost band=Dat OOOOOOOH is ronduit kut,maar verder gaat het nummer wel. 13-Tropical London=Wel leuk. 14-Roadblock=Klinkt wel goed 15-Born frustrated=Wel oke. Ik Vind deze cd tegenvallen. :( Ik had er wel meer van verwacht. :( |
k vin ze zoiezo wel goed:)
|
ik ga dit wel kopen ofzo ...
Rancid is leuke band , kben geen diehard fan ofzo , maar kvind ze wel oké |
Had de mp3jes begin van de maand al...vin he top een paar nummers na een wel leuk album...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38. |