![]() |
Buikje
Ik ben van mezelf niet erg lang en een klein beetje stevig, mijn benen mogen wel wat dunner van mezelf, maar waar ik het meeste mee zit is mijn buik, hij is van boven niet zo dik maar aan de onderkant bij mijn navel zit een vetbergje en dat loopt door tot mijn heupen.. Mijn heupen zitten nu onder een lading vet, ze zijn nu overdreven vrouwlijk en ik vind het eg heel lelijk. Ik doe elke dag heel veel buikspieroefeningen, ik eet heel goed, ik beweeg veel en toch kom ik niet van dat buikje af. HELLUP!
|
Je eetpatroon aanpassen (niet minder maar beter, ipv lekkers een appel ofzo (ik weet niet of het zo bij jou is maar vaak is dat zo)) en elke dag een half uur of meer fietsen/hardlopen/joggen/skaten. Pas na 20 minuten ongeveer begin je pas met vet verbranden, daarvoor verbrand je wat anders (glucose en nog iets en nog iets). Met buikspieren trainen maak je je spieren wel sterker, maar je ziet ze pas als de laag vet die erover heen zit weg is dus heel veel nut heeft het nu niet (tenzij het een dun laagje vet is).
Succes :) |
bent nog maar 13, er komt nog wel meer model in hoor :) Je bent nu nog aan het groeien dus kun je het best niet te fanatiek dieeten. Gewoon wat sporten lijkt me het betse :)
|
Dat verandert vanzelf wel, je bent pas 13 en de komende jaren zal dat buikje wel afnemen. Maar een beetje sporten is natuurlijk nooit weg, voor je gezondheid en voor je lichaam.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:36. |