![]() |
zo jaloers dat je echt fokked up word
ik ben vrij jaloers ingesteld...alleen laat het niet (meer) aan mijn vriendinnetje merken, maar mensen waar zij mee uitgaat...die jongens daarvan moet ik dus allemaal niet (sommige omdat ze gewoon dom zijn, sommige omdat die gek op mijn vriendin waren/zijn)
en als zij dan uitgaat...krijg ik zon jaloers gevoel van binnen dat ik soms de neiging krijg om recht op zon gast af te vliegen en hem harstikke de grond in te slaan... slecht natuurlijk, en kzal t ook niet (snel) doen... maar wat kun je hieraan doen:S? |
Niets mis met totaal niet met gevoelens om kunnen gaan verder.
Hé ga jij je eens lekker verhangen (y) |
Mee uitgaan en iedereen voor de bek slaan :rolleyes:
|
gewoon een keertje mee uitgaan en aan iedereen laten merken dat ze jou vriendin is, door heel lief voor der te zijn en met haar te zoenen, je armen om haar heen te houden, met haar te dansen etc. en is een keer gewoon een praatje aanknopen met de mensen waar zij mee uitgaat.....misschien vallen ze toch wel mee...'t is een ideetje? of heb je dat al gedaan?¿? dan weet ik het ook niet meer....maar ik kan soms ook wel eens erg jaloers zijn....en ik laat het nu ook niet meer zo merken...maarja...
xxx zow |
Niet merken dat je jaloers bent en haar vertrouwen. Dat is uiteindelijk het beste. Als zij dan wel achter je rug om vreemd zou gaan, zou ze echt een slet zijn, en is dat jouw probleem niet.
|
Jaloers zijn is echt erg, ook in vriendschappen. Ik onderdruk het maar gewoon...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik zeg toch ook dat ik t niet doe, maar ik voel me gewoon zoooooo opgefokt door dingen, en het punt is dat ik niet weet door wat!!ik ben gewoon harstikke opgefokt en geirriteerd.....normaal (vroeger zeg maar) was ik niet zo... |
Opgefokt is niks mis mee, zolang jij niet (als enige) de ruzie uitlokt.. En àls je een tik krijgt, dan sla je door tot ie hard kapot gaat..?
|
Citaat:
|
ja kweet dat ik dr mee op moet passen enzo (wat heb je gedaan trouwes:P)
maar wat kun je dr aan doen? om dat gevoel te laten wegnemen? (echt die jongen belt haar op enzo...en tis zon overdreven aardige ##########) hij is triest,wordt gewoon door iedereen afgewezen,niemand wil iets met hem, maar dat ziet ie niet in |
En dan krijg je neigingen hem in elkaar te slaan? :rolleyes:
|
En je bent ook nog fan van Williams en hebt een vriendin?
Terminaal.. |
ik ken je gevoel... :( *zucht*
als ik wist wat je ertegen moest doen, had ik dat zelf wel allang gedaan ;) dus nee... ik kan je niet helpen. (over een paar weken misschien wel. Dan ga ik nl. naar de psychotherapeut, daar krijg ik misschien tips...) |
fijna om te horen dat iemand t gevoel kent....:)
|
Ik zie jaloers zijn op de mensen die interesse in je vriend/vriendin tonen toch niet meer dan logisch. Als het je helemaal niks doet, zit het dan wel goed in een relatie?? Maar je moet het niet gebruiken om iemand in elkaar te slaan. Je moet juist laten merken aan die ander dat hij/zij geen schijn van kans maakt bij jou vriend/vriendin door gewoon heel lief tegen dr/hem te doen enzo.
|
ja kga lief tegen n jongen doen :p
|
Ik vind het lief dat je dit zo toegeeft.. Nou nog aan je vriendin zodat zij er rekening mee kan houden en jij je kan leren beheersen. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26. |