![]() |
kousen onder rok
vroeger vond ik meisjes met rokjes en pantys tijdens de winter het 'hoerige typetje'
nu heb ik toch een gewone knie rok gekocht voor tijdens de winter(grijs) wat raden julie aan om hier onder aan te doen? kwa schoenen en sokken? wat is een maillot? (kben van belgie... daar door misschien :rolleyes: ) |
Een maillot is een soort van hele dikke panty, vrijwel onverwoestbaar en érg handig in de winter. Perfect voor onder rokjes als het te koud is voor een gewone panty.
|
Je bent pas 'het hoerige typetje' als je dingen neukt en er dan geld voor vraagt. Niet als je in de winter onschuldig met een rokje rondhopst.
Ik ben zo behulpzaam. :] |
heb het zelf altijd erg voor 'ophoudkousen' of jarretelkousen, warme benen, maar niet zo'n vervelend zweetkruis (en natuurlijk erg sexy)
|
Eh, panty ofzo eronder? Is in ieder geval wat warmer.
Laarzen onder een rokje staat soms wat ordinair, maar dat hangt weer helemaal van het rokje/laarzen en rest van de persoon af. Sokken zijn wel ok, als ze maar niet boven je schoenen uitkomen, staat soms niet zo geweldig;). |
lievelotje..
geef dna is een voorbeeld; eventueel met foto? welke schoenen? botten of andere? |
Citaat:
|
*Doet behulpzaam*
http://picserver.proserve.nl/getpict...9&check=38fba2 Zo draag ik in de zomer en lente mn rokjes. En aan het begin van de herfst ook nog wel. In de winter heb ik langere rokjes, tot bij mn knieen ongeveer. Als ik laarzen aanheb, draag ik een doorzichtige glanspanty. Als ik mn Docs aanheb, dan draag ik een netpanty met overknees. |
Ooewwhh kousen zijn leuk!!! :) (y) Kousen dus... die staan leuk onder een rokje, een panty of een maillot (een soort hele dikke panty) staan ook leuk en (vooral de maillot dan) wat warmer in de winter.
|
Witte kousen tot de knieën en een zwart plooirokje erboven. Wanneer wordt het schooluniform nu weer eens ingevoerd?
|
Bij o.a. de hema kan je "thermopanty's" kopen. Dat zijn gewoon dikke panty's maar ze hebben er een speciale stof doorheen gewoven waardoor het een beetje isoleert. Handig voor in de winter.
|
Overknees zijn idd heel leuk (y) Ik heb er nu zelf ook gekocht.
Ik zelf doe dan een redelijk kort rokje aan.. Laarzen, Overknees aan.. dan 10 cm panty en dan zit er mijn rokje.. enk denk niet dat ik het koud zal krijgen. En tis bovendien ook nog eens mode deze winter. |
Citaat:
|
Citaat:
wil je er sportief uit zien dan zijn er nog leuke sportiefe schoenen. een maillot is een panty die meer van katoen is. ik vind ze niet mooi! |
Ik draag mijn rokjes zelf altijd met kousen en mijn Docs, vind ik zelf altijd wel leuk. En ik vind laarzen ook wel mooi staan, maar ligt er beetje aan wat voor soort laars, want daar kan het ook heel hoerig door worden...
|
Citaat:
OMG wat ben ik blij dat ik niet gehersenspoeld ben en zo'n kort rokje hoeft niet ordinair te staan ligt maar net aan de persoon |
Citaat:
|
In veel kledingwinkels zie je van die tv's met uitgezonden modehows en daar lopen al die dames met korte rokjes en kousen in verschillende kleuren tot aan de knie en als schoenen pums. Combinatie van juiste kleuren en dan is het nog leuk ook:)
|
onder een rok doe je kisten http://images.scholieren.com/images/icons/icon14.gif
|
Ik heb nu een rok aan met daaronder zwart/wit gestreepte kniesokken en gewone gympies. Tis alleen wel een beetje koud. Ik ga binnenkort m'n gestreepte maillot maar weer aandoen.
|
Citaat:
|
desnoods brei of haak je zelf zo'n gekleurde..
maar een maillot lijkt me wel ok, voor als het wat kouder wordt.. maar in de winter trek ik toch meestal m'n leren broek aan.. of zelfs twee. |
Citaat:
|
Jep, dat zijn idd ook maillots.
En om nog even op Jesuslovesyou te reageren: het rokje op zich is echt niet ordinair. Ik loop er niet als een slet bij, want daar houd ik totaal niet van. Het gaat ook om de persoon die in het rokje zit en de uitstraling daarvan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind t persoonlijk énig, van die (schotse/lak/andere) korte rokjes en daaronder kleurige panty's/maillots/netkousen.
|
Citaat:
|
Citaat:
stayups: http://www.wolford.com/img/collectio...wear/21243.jpg jarretellen: http://www.wolford.com/img/collectio...wear/21216.jpg En wat mij betreft het liefst met 'botten' |
Citaat:
|
ik trek alleen een rok met kousen aan als ik mensen wil irriteren :P
van de week nog, zwarte rok, zebrakousen, koeienbellen en clowneske grijns in 2 dagen effectief genoeg om de hele school een maand lang geen rok meer aan te laten durven trekken (y) (en niemand durfte me meer te groeten (y) ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn moeder heeft iets tegen kousen onder een rok, als het dan nog een maillot is of een langere rok dan heeft ze er geen problemen mee maar als je een stuk knie ertussen ziet dan vind ze het vreselijk.. snap niet waarom ik draai vrij vaak hoge kousen met een rokje en ik vind het wel bij elkaar staan..
|
Citaat:
|
Citaat:
srry maar word altijd kwaad als 'k zoiets lees. we leven ok heus niet meer in de 15e eeuw ofzow. mgoe ach jah, 'k val ook onder de categorie 'refo's' |
Citaat:
|
Streepjesmaillot/panty is ook bij de H&M te koop :) (heb m zelf net gekocht namelijk..) Hijs echt hip en kost maar €7.90
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:36. |