![]() |
Het weer is ook nieuws?
Mijn bericht wordt zomaar gesloten, terwijl ik juist wat probeer toe te voegen aan het forum, ik bied zelfs een dienst aan! Wat is dat hier?
|
voor het gedeelte reclame :http://forum.scholieren.com/announce...?s=&forumid=64
puntje 6 Voor het gedeelte "weerbericht op N&A": Is vrijweinig tot niets waarover gepraat kan worden in vergelijking met andere N&A topics |
Iedereen kan toch zijn of haar mening geven over het weer, of hij of zij er anders over denkt, wat zijn of haar verwachtingen zijn, of hij of zij met Bavaria voor de buis gaat zitten of buiten een potje gaat voetballen, etc. etc.
|
lol :D
naja slotje is wel erg overdreven |
Dan zet je het maar in de kantine :p
|
Citaat:
|
Dat heb ik geprobeerd, maar daar reageert bijna niemand, volgens mij is dat echt een vast kliekje daar. Het lijkt mij een goed idee om een Weer-Forum te openen.
|
Citaat:
Een forum over het weer? Ten eerste betwijfel ik of mensen daar zullen reageren. Ten tweede, als ze reageren zal het 9 van de 10 keer flauw/ offtopic zijn. |
Dan moet dat maar aangepakt worden! En wat noem jij een chattopic? Als er een goedlopend topic op A&N over Bush of whatever is, en ongeveer elke minuut komt er een reactie dan is dat toch ook geen chattopic?
|
Waarom regende het gisterochtend? :(
|
vanmiddag was het kippenkermis in Zaandam :cool:
over het weer praten kan makkelijk op Onzin |
Citaat:
|
Dit gaat natuurlijk helemaal nergens over. Er komt geen weer forum, en weer is geen nieuws van formaat voor een forum als A&N. Probeer 't toch maar op Onzin of zoek een weer-forum op. ;)
Gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13. |