![]() |
moeilijker klaarkomen met condoom
Bij welke jongen is dit nog meer zo? het zit namelijk zo; mijn vriend en ik vreën eerst een tijdje zonder, omdat ik aan de pil was, maar nu ben ik gestopt met de pil en nu gebruiken we dus een condoom, maar de seks veranderd hierdoor, hij komt niet meer klaar...Hij vind t maar niks om t met en condoom te doen, maar ik vind t niet prettig om t onveilig te doen...Aan de pil gaan is geen optie...
Wie weet wel een oplossing? |
Wel eens een vrouwe condoom geprobeerd?
|
of spiraaltje?
of prikspuit? je hebt zoveel middelen om niet zwanger te worden |
Citaat:
|
waarom is de pil geen optie
|
om ff op je vraag te antwoorden, ik kwam eerst in het begin ook niet klaar met condoom om maar later wel. Dat was dus gewoon omdat we het te weinig nog hadden gedaan en allebei onervaren waren. Nu doen we het zonder condoom en kom ik ook gewoon klaar. Ik vind het zonder condoom wel lekkerder. Je voelt er iets meer van en dat verschilt denk ik ook nog per standje.
|
Er zijn zat andere voorbehoedsmiddelen, dat lijkt mij dan de oplossing... nuvaring, koperspiraaltje, sterilisatie, hormoonspiraaltje, implanon, vrouwencondoom, pessarium, prikpil, ik zou zeggen, ga eens naar je huisarts...
|
Hoi, naja mijn vriend had precies hetzelfde. In het begin deden we t met condoom, maar hij kwam gewoon niet klaar. Nu ben ik aan de pil en lukt t wel gewoon.
Ik heb dus niet echt een tip, maarja, sarah heeft alles al genoemd :D Succes! |
Ahja, ik haat condooms, het gevoel vermindert er sterk door maar klaarkomen is geen probleem :D .
|
condooms zijn echt klote ja, waarom zou je die dingen gebruiken? Nauja jij bent een wijf dan is 't natuurlijk wel anders he.
|
Citaat:
Citaat:
Om op je vraag te antwoorden: Waarom ben je met de pil gestopt? Te veel bijwerkingen door de hormonen? Of lastig om niet te vergeten om op tijd in te nemen? Als je bent gestopt vanwege de hormonen, zul je sommige andere voorbehoedsmiddelen misschien ook niet kunnen gebruiken. Het hormoonafgevend spiraaltje, de prikpil.. Ik weet trouwens niet precies of deze middelen evenveel hormonen afgeven, of minder, of dat ze vervelende bijwerkingen hebben. Ik denk dat je gewoon even langs je huisarts zult moeten gaan om met hem/haar te overleggen over een andere vorm van voorbehoedsmiddelen. Of ervoor zorgen dat de seks zo goed is dat je vriend wel kan klaarkomen door bijvoorbeeld een ander standje te proberen, waarbij hij meer gestimuleerd wordt.. maar daar heb ik geen ervaring mee, want bij ons lukte het ook gewoon met condoom. In ieder geval succes! |
Dat probleem heb ik ook altijd, helaas. Met condoom kom ik helemaal niet klaar, sterker nog... ik voel nauwelijks iets :(
|
Citaat:
Sterker nog, ik ben niet erg gevoelig (is normaliter een voordeel, hou je het langer uit), maar met condoom voel ik zo weinig dat ik gewoon niet klaarkom. |
Citaat:
Kutdingen, maar ja, jeuh, wat ben ik blij dat ze bestaan... |
Met een condoom duurt het inderdaad langer, en je kan niet vaak wisselen van standje want dan is het glijmiddel meestal niet maar wat het hoort te zijn. :)
|
hehe lukt amper met condoom :o
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:08. |