![]() |
Wat is het hoogste bedrag dat je ooit hebt betaalt /geboden voor een kaartje voor....
concert of voorstelling??
In de krant stond dat er een gozer was die had 500,- voor een kaartje van de "Rolling Stones" nu jij :D greetz maradinus |
Npg nooit naar concert/ voorsteling geweest.
|
Ik heb echt geen idee hoeveel, maar ik kan me wel herinneren dat ik idioot veel geld heb betaald voor Ajax-NAC. Eerst moest je toen nog zo'n clubcard aanschaffen en vervolgens nog tig gulden betalen voor een kaartje om tussen een stel a-socialen te zitten.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik wist het niet meer zekker of het 500,- of 1000,- was :confused: ik ging van het miste uit |
€ 48,50 denk ik..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
15 :o
ik ga niet naar dure concerten :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kijk dat liever op TV, dan.
|
45 euro + 3,50 reserveringskosten. 48,50 euro dus :)
|
Ti๋sto in Concert was geloof ik inclusief servicekosten 55 euro.
|
ik ga nooit zelfs niet als het gratis is.
|
Ben nog nooit echt naar een concert geweest. Ja, als je de Sensation Black Edition meetelt ja :D dan is het € 60 of zoiets in de buurt.... weet niet meer precies.
Maar over een aantal dagen begint de kaartverkoop voor Hans Teeuwen hierow :cool: dus dan betaal ik mijn eerste echte kaartje voor een voorstelling (y) |
50 gulden
|
Geen idee eigenlijk.
|
ik ga eigenlijk alleen naar van die gratis feesten, of ik sneak op de een of andere manier naar binnen.
|
Eh, gratis :)
|
7 euro :p veel he ;)
|
Festivals niet meegerekend 30 euro.
|
rond de 50 euro denk ik; voor een musicalkaartje (die dingen zijn echt te duur!)
|
18,= geloof ik voor rockweekend
|
115 euro ofzo voor Werchter.
|
Citaat:
|
21 nog wat voor Acda en de Munnik..was t echt wel waard!!
|
Citaat:
naar hans teeuwen |
pinkpop 90 euro
|
20 euro voor Hans Teeuwen.
Was naar de tryout van zijn nieuwste voorstelling. |
umh kgeloof *weet naam van dat ene niet meer*
In ieder geval ik geloof dat Paradiso - Di-rect : 17 euro Kerk Avezaath (week niet meer hoe dat heet) - Di-rect : 16 euro wel de duurste waren :o |
42 euro voor Robbie Williams
|
Een euro of 35, geloof ik. :)
|
Citaat:
|
Spreek net met een meisje op MSN die kaartjes voor Hans Teeuwen heeft gehaald, een kaartje kost € 18 zegt ze.
|
Citaat:
|
Iets van 200 gulden voor Lowlands.
|
48 eurow nog wat.. @ eminemconcert
|
Citaat:
|
17 euro nog wat, festivals niet meegerekend.
|
Citaat:
|
kaartje voor lowlands was het duurst maar telt niet echt
concert 2.50 :D |
17.50 ghehe
|
50 gulden. Lang lang geleden...
|
F 92,50 ja dat was nog in het guldentijdperk...... voor de tmfawards geloof ik.....
|
Shiiiiiiit Hans Teeuwen uitverkocht en heb geen kaartje.
Maja misschien nog iets via via regelen... mot ik wel 18 dokken. |
ik heb voor lowlands kaartje vorig jaar en jaar ervoor 100 euro betaald. en nog een klein beetje.
en dit jaar kaartje verkocht voor 80 euro. verder uhm... voor shockers, bon jovi, red hot chili peppers ongeveer 40 euro betaald, of minder :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24. |