![]() |
Hoelang heb jij in de rij gestaan voor een kaartje van een voorstelling of concert???
Welke voorstelling of concert?? Bert Visscher (iets met loerders)
Hoeveel minuten/uren?? 2 uur greetz maradinus |
Moet je nou echt 2 topics openen over onderwerpen die wel heel erg op elkaar lijken?
Ontopic: 0 minuten, ik bestel telefonisch |
nog nooit, www.ticketservice.nl is makkelijker :)
|
theo maassen
3 uur |
Citaat:
|
Bon Jovi; 2 uur
|
Nog nooit daarvoor in een rij hoeven staanm gelukkig.
|
Citaat:
idd jah goed de zien 2 topics openen nou een "rij onrustige bezoekers die vechten om een kaartje" en "luitjes die geld als water hebben en in de honderden euro's betalen voor 1 kaartje" lijkt niet zoveel op elkaar eenigzins heb je wel gelijk maar jah boeiend laat de FB+ maar beslissen. By the way: losse kaartverkoop zo als Bert Visscher Hans Teeuwen Youp van een Hek:D |
voor een voorstelling van Bert Visscher heb ik van half 8 tot half 11 in de rij gestaan
|
Kweenie, morgen kan ik het weten, dan begint de kaartverkoop voor Hans Teeuwen hier in Maastricht :cool: vanaf 10 uur 's morgens. Hehehe, eerst ff tot 5 uur uitgaan en 5 later begint die kaartverkoop al :D hehe... overnacht ik vannacht ff voor het theater aan het Vrijthof ;) ben ik tenminste de eerste morgenvroeg :D;)
|
Citaat:
|
Nooit, bel meestal, of krijg het via een Airmailes actie etc.
(voor musicals ed) |
half uur aan de telefoon gehangen was het langst, denk ik.
en 10 minuutjes aan een kassa, maar dat was gewoon omdat ik met een volgende trein 20 minuten te laat zou zijn. |
5 min
|
Pinkpop ongeveer 2 minuten
|
Maradinus.... ontzettend stoer voor je dat je naar Bert Visscher gaat.. Maar ik snap de link niet helemaal met popconcerten..
|
Beachrock... hooguit 5min
|
Backstreet Boys, 8 uur met mn slaapzak voor de deur.
|
Gezocht op internet, zo'n hele dag
|
Lowlands (vorig jaar) 0 min
Incubus 0 min Rowen heze 0 min |
Ik doe het ook altijd telefonisch. (y)
|
Citaat:
Maar ik heb nog geen kaartje gekocht :( want ik bleef bij een vriend slapen omdat we niet naar de stad zijn gegaan. Waren pas om half 11 wakker, dan staat er al een lange rij, heb ik geen zin om in te staan en ik voel me toch niet lekker vandaag, maar vanaf dinsdag kun je ook via internet bestellen, dus dan doe ik dat maar. Maar anders had ik het echt wel gedaan! Of van 5.00 uur tot 10.00 uur geslapen voor het theater aan het Vrijthof óf om een uur of 9 opgestaan thuis en meteen naar de stad fietsen. :D |
Nooit langer dan de gewone rij bij het postkantoor lang is, dus hooguit een minuutje of tien.
|
Citaat:
|
3,5 uur
Youp van het hek, Lekker 3 grote thermoskannen met koffie bij ons, iemand anders cd speler... leuk sfeertje :D |
Dat probleem ken ik niet. :)
Ik bestel die dingen altijd óf telefonisch, óf via internet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:36. |