![]() |
Hasj of wiet.
Wat rook jij meestal, hasj of wiet? en welke?
Ik vrijwel altijd wiet(whitewidow, big tops), en heel af en toe haal ik hasj.(pollum, afghaan) |
Bijna altijd wiet, aangezien hasj een paar keer niet zo goed bevallen is..
|
Wiet. Hasj eerder als iemand het bijheeft en dasn ga ik me niet druk maken over welke het is.
Bij wiet gaat mijn voorkeur uit naar Jack Herrer (maar wie wist dat nu nog niet :D) dan Orange Bud en dan White Widow. |
Wiet: Mr. Herrer, White widow, NorthernLighteXtra, sneeuwwitje, PowerPunch, PowerPlant, Skunk buiten (JeuJ Lachende Paus), en dan komt een hle lijst met "als het maar rookbaar" :p
Hasj: SuperPolm Deluxe. hasj/wiet (zo nognetnietlanggenoeg (dit moet je namelijk heeeeel snel zeggen) sa men ge per ste (langzaam, moeilijk woord weet je) wiet zodat het niet hasj maarook geen wiet is, snappie?): JamaicA |
Ik ben op het moment eigenlijk bestwel lekker hasj aan het roken, twizta van de anytime in alkmaar. het is te krummen zonder dat je vuur er bij nodig hebt. (y)
|
stationsstraat nogiets? Of is dat hightime of haal ik nu 12 coffeshops door elkaar (zou wel een rommeltje worden dan)
|
In joints alleen maar wiet. Meestal Ketama. Of anders Blue Purple.
En in de waterpijp hasj. Polmen als ik teveel geld heb spijkerkop. |
Citaat:
|
Ik rook meestal wiet omdat je daar vager van word.
Wat voor wiet maakt me echt niks uit als het maar lekker smaakt en je er stoned van word. |
Vind hasj eigenlijk relaxter maar tog rook ik bijna altijd wiet. En dat is dan de Waterworld Special, van Waterworld ( me vaste coffeeshop ). En als ik daar hash koop is het of SuperPolm of Heja ( 10 euro de gram maar wel supersterk ).
|
Citaat:
|
voor mij maakt het niet maar als het hasj wordt moet et wel super turk of blowqueen zijn.
|
Citaat:
|
Het liefst Hasj, en dan (super)polm of Napalm.
|
Citaat:
|
die is zeker heel goedkoop?
|
neehoor :)
|
Wiet: snowball, white widow
Hash: soms en wat kies ik dan in de sjop wel |
meestal zeg ik gewoon: "een geeltje wiet" en dan weten ze wel wak bedoel :p
|
Volgens mij wordt de term "geeltje" allen nog maar door stoners gebruikt.
|
Citaat:
|
Citaat:
dan is het niet te roken man skunk is de goedkoopste shit die er is. |
Zelf vind ik SuperSkunk best wel te roken hoor. Mja, smaken verschillen.
|
tis zeker te roken maar ik hou maar van weed met een lekkere smaak op je tong zoals haze a5 en magic haze en wordt ngo es 10 gaarder als van skunk
|
Ik werd altijd best knetter van skunk. Maar dat hangt dan ook weer van je shop af maar kheb cker gemerkt ja dat er veel beter spul dan skunk te krijgen is ( vroeger rookte ik altijd superskunk ).
|
achja, smaken verschillen zeker :D Dat zo ongelooflijk superstoned zijn, die tijd hebk wel gehad een beetje :)
|
laaste paar maanden rook ik liever hasj.
zoals nepal, superpolm, ZeroZero.. wiet is ook nog wel lekker, jack herrer, northern light, k2, dynamite, bubblegum, blueberrys |
Ik rook eigenlijk het liefts iets wat ik niet ken. Ik heb ook niet echt een vaste soort (hoewel Purple Sensi blijft lekker hoor :D). Ik rook meestal wiet maar ook wel is hasj. Ik leef met de dag en zo blow ik ook :p
|
ik rook altijd zelfkweek van een vriend van mij. vette wiet die plakt als lijm. en hasj maak hij nu ook met zijn stuffmachine. voor mij is het goedkoper dan naar een coffeeshop te gaan. soms ga ik wel eens naar een shop voor de gezelligheid maar dat is nu alweer een tijd geleden.
|
meestal, eigenlijk altijd wel, wiet. maar soms, meestal bij speciale "gelegenheden", hasj.
|
Wiet, en af en toe voor de afwisseling hasj... en ook af en toe voor de afwisseling buitenwiet...
|
ik rook sigaretten de rest nie
|
Hasj: Nepal, Zerozero, Temple hash, Superpolm
Wiet: Dynamite, White rush, K2, Orange bud, Powerplant De laatste tijd liever hasj dan wiet....of cocktails. |
Citaat:
|
alleen hasj , meestal pollum 2 caramel :)
|
wiet: jack
|
meestal wiet, maar af en toe heerlijke hasj (vooral de smaak.. hmmm :o :p :D)
edit: qua wietjes probeer ik beetje van alles, als ik hoor dat er weer een nieuwe lekkere is dan haal ik die, is er niets (goeds)nieuws bij dan haal ik gewoon t lekkerste wat ze hebben. kben wel fan van orange bud, power plant, northern light e.d. qua hasj smoke ik meestal mee, en als ik t zelf haal dan manali of super pollem(omdat t beste is en ik toch niet zovaak hasj rook) |
Citaat:
Hash -> heel sporadisch... Joyce |
meestal wiet en ut gaat zo met periodes, toen ik net blowde was ut vooral royaal, toen pp1 en nu vaak mea/k2, maar vind ut ook wel chill om af en toe wat anders te smoken, zoals het heilige hartje, de vrolijke kabouter, haze, white widow etc.
Als ik hash rook is het meestal maroc, afghaan of ice ofzo |
ik rookte vroeger wel eens kattkruid, da's veel stoerder dan al die vage wietnamen :p
|
je hebt helemaal gelijk, pass mij ook eens wat kattekruid :D
|
ehm vroeger veel hasj, en dan vooral ketama onder het mom van veel was lekker en af en toe afghaan omdat dat gewoon lekker is
nu meer wiet, en redelijk af en toe hasj wiet meestal ehm wilver pearl, en voorderest maakt het me niet zoveel uit, meestal de middeltse uit de lijst en hasj, ehm super zero, spoetnick en nepal afghaan die koop ik wel vaak en de laatste tijd ook ice hehe dat was me goed bevallen |
Citaat:
|
koffie in de waterpijp is echt vies (n) :o
|
Citaat:
ga lekker zelf plukken ;) |
meestal wiet (white widow, orange bud) en soms hasj (maroc)
|
ik haal zelf altijd wiet. zoals Jack Herrer, Mary Crystal, K2, AK 47, Shiva, Northern Lights, Blue Berry, Edelweiss, White Widow.... zo kan ik nog wel ff doorgaan. Ik haal in ieder geval nooit goedkope poepskunk, behalve als ik heel schkeer ben.
|
Altijd wiet (White Widow, Santa Maria, Super Skunk, Edelweiss)
Hasj rook ik 1x in de zoveel tijd... als iemand weer es maar 2,50 heeft en dan een hasj voorgedraaide koopt ( (n) ) |
hasj heb ik niet eens veel verstand van;
super polm & hija kunnen me op zich wel bekoren, over het algemeen interesseert hasj me niet echt vooral omdat het minder lekker is :s favo wiet; magic haze white widow jackherer haze a5 peacemaker powerplant silver haze jack widow northern lights northern lights x haze aka nlx |
Citaat:
supa turk blowqueen :evil: solid black gold nougat |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07. |