![]() |
theaterschool?
heej allemaal!
Ik heb een paar jaar geleden op de jeugdtheaterschool in gouda gezeten, maar aangezien het reizen teveel werd, ben ik daar mee gestopt, maar ik zou graag weer zoiets willen gaan doen! weet iemand misschien een leuke "school" in de omgeving utrecht? ik hoor het graag! kuss XxXxX p.s met school bedoel ik gewoon een keer in de week erges les ofso, dus niet dat je 5 dagen in de week daar naar toe gaat ofso :) |
http://www.uck.nl/theater/theater_framesmusical2.html
kijk daar maar eens. overigens is de jtszh het reizen wel waard hoor!! ;) |
http://www.cultuurnetwerk.nl/adressen/utrecht.htm
vaak heb je bij muziekscholen enzo ook theaterlessen, vandaar. |
Citaat:
jah dat het het waard is weet ik ook wel maar jah me ouders he :P maar misschien gaak het maar is proberen met de trein ofso, was idd goeie school! :) |
Citaat:
al woon ik er niet zo ver vandaan als jij, ik ga ook altijd met de trein. is een kwartiertje/twintig minuten lopen vanaf 't station (als je net als ik langzaam loopt). maar goed, het enige wat je dan wel moet doen is je ouders overhalen of ze je kosten voor de trein willen betalen... :D |
www.uck.nl
dat is een theater/dans/schrijf/zang-school, in utrecht op het domplein. ik zit er zelf ook op... succes met zoeken nog!:D kuss, See-Me, ps: ik ben te lui geweest om de andere reacties te lezen...:D sorry! |
omgeving utrecht? ik zit zelf in Amersfoort op Mirakel van Scholen in de Kunst, en dat vind ik heel erg leuk :)
Ik weet niet hoe 'officieel' je het wil zoeken, maar na theaterklas 4 (ik zit in 3) krijg je productieklas, en dan ga je zelf stukken bedenken en uitvoeren.... nu heb je uitvoeringen, zo'n 3 per jaar + een uur iets anders, bijv dans of zang oid, dat weet ik nog niet wat ik allemaal krijg het is 1 keer in de week, bijv op vrijdag... |
Hooj, omgeving utrecht vroeg je?
weet niet of je Vleuten kent of De Meern, umm, in Vleuten (10min. met trein) is een theaterschool, erg leuk al zeg ik het zelf, informeer in telefoonboek bij Muziekschool, In de Meern, hoort bij provincie utrecht, 20 min. fietsen, 10 min. bus, zit toneel, erg leuk, doe ik zelf ook, het heet Tovedem, ze hebben aparte groep voor jongeren, leuke groep van mensen tussen 17 en 22 succes! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:59. |